مقالات

اجزای لباس کار مهندسی تابستانی

اجزای لباس کار مهندسی تابستانی

لباس مهندسی تابستانی

لباس کار مهندسی از شما در برابر خطرات و آسیب‌هایی مانند

  • برخورد مصالح ساختمانی
  • سر خوردن و افتادن شخص

پزشکان براساس شرایط ویژه کرونایی نیاز به یک پوشش مناسبی دارند که از انتقال ویروس‌ ها به سایرین جلوگیری شود و از آن‌ها در برابر خطرات و آسیب‌ های احتمالی به خوبی محافظت کند.

جلوگیری می‌کند. مهم‌ترین نگرانی مهندسان ساختمان داشتن یک لباس کار مهندسی تابستانی است که بتواند علاوه بر محافظت، آن ها را خنک نگه دارد.

استفاده از یونیفرم با ایمنی بالا برای مشاغل مختلف از اهمیت بسیاری برخوردار است، تمامی حرفه‌ هایی که شرایط خاصی دارند نیاز به وجود لباس کار مناسب و مخصوص به نوع فعالیت خود دارند.

اجزای لباس کار مهندسی تابستانی

اجزای تشکیل دهنده لباس کار مهندسی تابستانی

  • فلامنت کجراه
  • ترگال
  • تترون
  • کتان

فلامنت کجراه

در صورتی که برای تهیه لباس کار مهندسی به دنبال یک پارچه هستید به شما توصیه می‌کنیم که از پارچه‌ های فلامنت کجراه استفاده کنید. این جنس پارچه ضخامت‌ های مختلفی دارد و بهترین انتخاب برای تولید لباس کار مهندسی تابستانی است.

ترگال

پرکاربرد ترین جنس پارچه در طول دوران تحصیل ترگال است. ترگال از ویسکوز و پلی استر تهیه شده است که در مقایسه با تترون ضخامت بیشتری دارد. در پایان نیز مقاومت نسبتا بیشتری دارد. تترون و ترگال مشابه یکدیگر هستند و تنها تفاوت آن‌ها میزان ضخامت آن است.

مهندسان با وجود داشتن فعالیت‌های پر خطر در حوزه‌ های مختلف مهم است که حتما از لباس کار‌های مخصوص حرفه خود استفاده کنند تا احتمال سوختگی، افتادن، برق گرفتگی، پرت شدن مصالح و سایر آسیب‌های دیگر در امان بمانند.

لباس کار مناسب باعث بالا رفتن کارایی و عملکرد افراد خواهد شد. از همین رو توصیه می‌شود که اگر تاکنون از لباس کار استفاده نمی‌کردید هر چه زود تر اقدام به خرید لباس کار کنید.

تترون

نوع و کیفیت پارچه لباس کار بسیار اهمیت دارد، تترون به پارچه‌ای گفته می‌شود که ضخامت کمی دارد. این پارچه مناسب برای پوشش‌ هایی است باعث به خطر افتادن افراد می‌شود. به علت نازک بودن این نوع پارچه برای افراد هیچ امنیتی ایجاد نخواهد کرد.

کتان

از برجسته ترین جنس پارچه‌ های لباس کار می‌توان به کتان اشاره کرد، این پارچه استحکام بسیار بالایی دارد به ویژه در برابر حرارت به همین دلیل بهترین پارچه برای تهیه لباس کار است زیرا به راحتی هوا از  محل های نفوذ آن عبور می‌کند و از عرق کردن افراد در حین انجام فعالیت خودداری می‌کند به همین دلیل تولیدی لباس فرم بافتینه این پارچه را به شما توصیه می‌ کند که برای مناسب‌ترین لباس کار مهندسی تابستانی از جنس کتان استفاده کنید.

ما در تولیدی لباس فرم بافتینه به فکر کسب رضایت مشتریان عزیز هستیم که با تولید لباس های کار با کیفیت برای تمامی نقاط ایران راحتی را برای شما می خواهیم. با ما در تولیدی لباس فرم بافتینه به بهترین ها فکر کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

Back to list

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 14 =