مقالات

تولیدی لباس فرم بافتینه

طیف وسیعی از لباس های کار

جلیقه می تواند محافظت کامل در برابر عناصر ایجاد کند و در عین حال سهولت حرکت و انعطاف پذیری را فراهم کند که معمولاً با ژاکت های سنگین در فضای باز امکان پذیر نیست.

هنگام طراحی جلیقه های مردانه، نه تنها از جدید ترین مد های خیابانی و فضای باز ، بلکه از سبک‌ های مختلف نیز الهام گرفتیم.

طیف وسیعی از جیله های مردانه ما ضد باد و مقاوم در برابر آب هستند. ساخته شده از یک پلی استر بادوام با روکش پلی پنبه ای گرم که برای انواع محیط های کاری مناسب میباشد.

لایه بیرونی محافظت و گرما را فراهم می کند که برای فعالیت در فضای باز عالی است. اگر روی یک جلیقه ضدآب سبک پوشیده شود میتوانید به راحتی در تمامی فضا های کار به راحتی فعالیت خود را انجام دهید.

لباس های کار برای شما

زمانی که کار یا اوقات فراغت شما ایجاب می کند که زمان زیادی را در خارج از منزل بگذرانید، ناگزیر با روزهایی روبرو خواهید شد که در آنها به نظر می رسد باران هرگز متوقف نمی شود.

بالاخره شما در ایران زندگی می کنید و با چهار فصل روبرو هستید . در چنین روزهایی، زمانی که احساس می کنید دیگر هیچ وقت آفتابی نخواهد بود، به چیزی کمتر از محافظت کامل در برابر عناصر نیاز ندارید.

به طور خلاصه، شما به یک لباس بارانی ضد آب نیاز دارید ، شما به راحتی قادر خواهید بود که لباس های کار را در هر نوع در تولیدی لباس فرم بافتینه انتخاب کنید.

محصولات تولیدی لباس فرم بافتینه

لباس های کار مناسب زمستان و هوای بارانی ، لباس های کار مناسب هوای گرم و تابستان و دیگر هوا های موجود در سراسر کشور را در تولیدی لباس فرم بافتینه در بیابید.

محصولات تولیدی لباس فرم بافتینه شامل انواع مختلفی از لباس های کار میباشد که میتوان برای تمامی مشاغل شما در نظر گرفته شود.

تولیدی لباس فرم بافتینه

ظاهری ماندگاری با لباس های بافتینه

علاوه بر ظاهر ماندگار، لباس های کار ما دارای دو جیب بیرونی تقویت‌ شده، طناب‌ هایی در قسمت کمر و یک کلاه قابل جابجایی است.

این در اندازه های مختلف از متوسط ​​تا موجود است و تناسب آرامی را ارائه می دهد که به این معنی است که می توان آن را به راحتی بر روی سایر اقلام پوشاک در فضای باز پوشید.

در تولیدی لباس فرم بافتینه طیف کامل لباس های کار با کارایی بالا را مشاهده میکنید. و از همه مهمتر، تحویل به موقع برای تمام سفارشات دریافت می کنید!

محافظت کامل

مواقعی وجود دارد که به محافظت کامل در برابر باد و باران نیاز دارید، اما لزوماً نمی‌خواهید مجبور باشید تمام روز لباس های محافظتی بپوشید. برای چنین مواقعی ما کاپشن و شلوار  را نیز پیشنهاد می کنیم. ساخته شده از مواد سبک وزن کاملا ضد آب، آنها را می توان به راحتی بسته بندی کرد و در زمانی که پوشیده نمی شوند در یک کیف بند کشی دستی حمل کرد.

یک لباس بارانی ضد آب بهترین دوست شما در یک محیط کاری خواهد بود. می‌توانید لباس کار را به مدت ده دقیقه که برای جلو گیری از خیس شدن است انتخاب کنید، قبل از اینکه ابرهای تیره به‌طور اجتناب‌ناپذیر جمع شوند، به سرعت به ضد آب تبدیل شوید.

رسالت ما در تولیدی لباس فرم بافتینه کسب رضایت مشتریان عزیز میباشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های موجود در وب سایت های فعال ما تماس بگیرید.

Back to list

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =