مقالات

جنس و انواع لباس کار

جنس و انواع لباس کار

قیمت لباس کار

اگر‌‌ می‌خواهید یک لباس کار خوب و با دوام داشته باشید که هم استاندارد‌‌های ایمنی در آن رعایت شده باشد و هم در زمان کار کردن از راحتی و انعطاف شما نکاهد لازم است کمی بیشتر از باقی لباس‌‌هایتان هزینه کنید اما مطمئن باشید این تفاوت قیمت ارزشش را دارد.

یکی از نکاتی که در هنگام خرید لباس کار ضد آب باید به آن توجه کنید، کیفیت آن است. لباس باید از پارچه‌‌های با کیفیت دوخته شده باشد و طراحی و دوخت آن به گونه ای باشد که شخص در آن احساس راحتی و امنیت داشته باشد. لباس کار باید دوام بالایی داشته باشد زیرا از آن در طول روز استفاده‌‌ می‌شود.

جنس لباس کار ضد آب

برای دوخت این لباس‌‌ها اغلب از پارچه‌‌های بارانی نایلونی، بارانی شمعی، کاپشنی و پارچه‌‌های پی وی سی استفاده‌ می‌شود.

برای اینکه لباس کار ضد آب داشته باشیم لازم است که از پارچه‌‌هایی استفاده کنیم که نتوانند آب و مایعات را از خود عبور دهند.

جنس و انواع لباس کار

لباس کار دوتیکه ضد آب

در دوخت لباس‌‌های کار ضد آب از آستر استفاده‌ می‌شود که این آستر باعث‌ می‌شود هوای سرد کمتر داخل لباس نفوذ کند و گرمای بدن به راحتی از دست نرود. آستر لباس کار ضد آب از جنس نمد، خز و یا پشم شیشه است.

این مدل لباس کار ضد آب به صورتی تولید و در بازار عرضه‌ می‌شود که کاپشن و شلوار از یکدیگر جدا است و بهم متصل نیست.

انواع لباس کار ضد آب

در بازار لباس‌‌های کار که مانع نفوذ آب بشود در دو مدل تولید و عرضه‌ می‌شود:

  • لباس کار دو تیکه ضد آب
  • لباس کار یکسره ضد آب

لباس کار یکسره ضد آب

از این نوع لباس کار در مشاغلی استفاده‌ می‌شود که آلودگی محیطی در آن زیاد است و یا محل کار در محیط باز قرار دارد. همچنین اگر پروتکل‌‌های شغلی به گونه ای باشد که افراد را ملزم به استفاده از لباس‌‌هایی کند که باید کاملا استریل باشد بهترین انتخاب، استفاده از لباس کار یکسره است.

لباس کارهای یکسره به این صورت تولید‌ می‌شود که قسمت بالاتنه یا همان کاپشن لباس به شلوار متصل است و به راحتی در تن فرد‌ می‌رود و با یک زیپ کامل بسته‌ می‌شود.

ما در تولیدی لباس فرم بافتینه به فکر کسب رضایت شما مشتریان عزیز هستیم که با تولید لباس های کار با کیفیت برای تمامی نقاط ایران راحتی را برای شما می خواهیم. با ما در تولیدی لباس فرم بافتینه به بهترین ها فکر کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

Back to list

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − هشت =