مقالات

خرید شلوار کتان مردانه شیک و عالی

خرید شلوار کتان مردانه شیک و عالی

انتخاب شلوار کتان مردانه رسمی

در انتخاب این شلوارها باید دقت بیشتری به خرج دهید. زیرا انتخاب این شلوارها حساس تر و سخت تر است.

در هنگام پرو این گونه شلوارها دقت کنید که کمر شلوارها باید بالای استخوان لگن و دقیقا زیر ناف شما قرار بگیرد.

خرید شلوار کتان مردانه کبریتی

بیشتر آقایان دوست دارند که پارچه شلوار کبریتیشان کمی روی کفش را بگیرد و البته نه خیلی. شلوارهای کبریتی اگر زیاد بلند باشند و روی کفش را بگیرند ظاهر نامرتبی به آقایان می‌ دهند. برای قد شلوارهای کتانی نیز بهتراست ساق کفش را بپوشاند.

اگر قصد خرید شلوار مردانه کبریتی را دارید، می‌ توانید آن‌ها را کاملا فیت خود بردارید. البته اگر در هنگام پرو، قسمت جیب‌ های شلوار صاف نمی‌ ماند و مخصوصا در نشستن جیب‌ ها بیرون میزند شلوار برای شما تنگ است.

خرید شلوار کتان مردانه شیک و عالیخرید شلوار کتان مردانه

اندازه قد از اهمیت ویژه ای برخوردار است. بعضی از افراد دوست دارند که شلوار کاملا ساق کفش را بپوشاند ولی بعضی دیگر دوست دارند که کاملا صاف و بدون هیچ پفی روی کفش قرار بگیرد. در اغلب موارد انتخابی بین این دو بهترین گزینه است.

در هنگام خرید شلوارهای مردانه حتما به سایز آن توجه کنید. از انتخاب شلوارهایی که برای شما گشاد است اجتناب کنید.

خرید شلوار کتان

برای قد شلوارهای کتان بهتر است شلوار کاملا ساق کفش را بپوشاند و کاملا روی کفش قرار بگیرد. برخی هنگام خرید پارچه شلوار را بلند انتخاب می کنند و اضافه آن را تا می کنند.

در هنگام خرید شلوار مردانه کتان به این موضوع دقت کنید که اندازه کمر آن‌ها را یک سایز یا بیشتر از اندازه استاندارد خود بگیرید.

نکات خرید شلوار

هرگز شلوارهایی که برایتان خیلی تنگ یا خیلی گشاد هستند نخرید چون باعث نامرتب دیده شدن شما می‌ شوند.

در هنگام خرید به قد شلوار به خوبی دقت کنید و آن را متناسب با نوع شلوار انتخاب کنید. انتخاب اندازه کمر آن متناسب با جنس و مدل آن تعیین می‌ شود.

برای خرید انواع شلوار کتان مردانه با کیفیت عالی به تولیدی لباس فرم بافتنیه مراجعه کنید، ما بهترین ها را برای شما در نظر داریم. برای اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.
Back to list

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + ده =