مقالات

شناخت انواع کاپشن زمستانه

شناخت انواع کاپشن زمستانه

کاپشن زمستانه

کاپشن ها معمولا سبک تر و غیر رسمی تر از پالتو ها هستند و از همین نظر نیز کاربرد بسیار بیشتری از پالتوهای پاییزی و زمستانی دارند.

کاپشن، از انواع لباس های روپوش و گرم است که معمولا از اواسط فصل پاییز تا اوایل بهار مورد استفاده قرار می گیرد.

اما اینکه یک کاپشن خوب چه کاپشنی است و چه ویژگی هایی باید داشته باشد، نکته ای است که باید به آن توجه ویژه ای داشت تا خریدی مناسب و کاربردی را در فصل های سرد سال داشته باشید.

جنس ضدآب کاپشن زمستانه

کاپشن هایی که در پوشش ظاهری آن از جنس پارچه های ضدآب استفاده شده است، به شرط استفاده از آستر پشم شیشه یا پشم ضخیم، می تواند بهترین انتخاب برای پاییز و زمستان باشد؛ چرا که می تواند شما را در روزهای بارانی و برفی، از استفاده از چتر بی نیاز کند.

اگر این کاپشن ها را به مجموع لباس های زمستانی خود اضافه می کنید، مراقب باشید که از کنار حرارت مستقیم رد نشوید؛ چرا که احتمال سوختن پارچه شمعی این کاپشن ها با کمترین حرارت وجود دارد.

این کاپشن ها بسیار غیررسمی بوده و با هر نوع پوشش دیگری از جمله شلوار جین و کفش کتانی یا بوت و نیم بوت به راحتی ست می شوند.

شناخت انواع کاپشن زمستانه

جنس کاپشن زمستانه

کاپشن ها در انواع مختلف طراحی و دوخته می شوند؛ اما در تهیه تمامی آن ها معمولا از پارچه های ضخیم تر نظیر دورس یا کتان برای لایه رویی و پوششی از پشم شیشه برای آستر استفاده می شود.

در مورد لباس های زمستانی یک حقیقت غیرقابل انکار وجود دارد؛ لباس های زمستانی اکثرا گران هستند و همین موضوع دقت بیشتر برای انتخاب گزینه مناسب تر را برای مصرف کننده، چندین برابر می کند.

این موضوع در مورد کاپشن های بارانی ضدآب نیز صادق است. تنها در این میان شاید بتوان کاپشن های چرم را از نظر نوع آن، انتخابی مستثنی دانست.

کاپشن جین، کتان و چرم

اگر از طرفداران استایل نیمه رسمی هستید، قطعا انتخاب کاپشن شما باید از انواع جین، کتان یا چرم باشد.

اگر در شهری زندگی می کنید که احتمال بارش برف و باران در آن بسیار کمتر از حد انتظار است و یا اگر امکان خرید حداقل دو مدل کاپشن بارانی و پارچه ای را با هم دارید، می توانید به این نوع انتخاب فکر کنید؛ در غیر اینصورت به شما پیشنهاد می دهیم که علیرغم زیبایی خیره کننده این کاپشن ها، از خیر خرید آن ها بگذرید.

این کاپشن ها به نسبت گرانتر از انواع شمعی و بارانی هستند و البته توجه داشته باشید که انتخاب این نوع کاپشن تنها برای روزهای غیربارانی و غیربرفی پیشنهاد می شود و پوشیدن آن ها در روزهای ابری یا نیمه ابری ریسک بالایی دارد؛ مگر اینکه مطمئن باشید از خانه با چتر بیرون می روید.

کاپشن زمستانه آزاد

دقت داشته باشید که یک کاپشن خوب باید برای حداقل پوشیدن دو لباس ضخیم زیر کاپشن مناسب باشد و در عین حال نیز نباید آنقدر گشاد باشد که استایل ظاهری شما را به هم بریزد و شما را شلخته نشان دهد.

پیشنهاد این است که برای خرید کاپشن، نمونه ای را انتخاب کنید که در آن احساس راحتی و آزادی بیشتری می کنید.

برای خرید انواع کاپشن زمستانه می توانید با تولیدی لباس فرم بافتینه همراه باشید، ما بهترین جنس پارچه را در تولید کاپشن های زمستانه استفاده میکنیم که شما عزیزان آسوده خاطر باشید. برای اطلاعات بیشتر در مورد انواع کاپشن های زمستانه با تولیدی لباس فرم بافتینه همراه باشید.

Back to list

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + سه =