مقالات

عایق مورد استفاده در کاپشن زمستانه

عایق مورد استفاده در کاپشن زمستانه

استفاده از الیاف به عنوان عایق

برخی از الیاف ها علاوه بر عایق بندی بسیار سبک‌تر و فشرده‌تر از سایر انواع آن هستند، بنابراین اگر وزن و اندازه به عنوان یک موضوع مهم برای شما مطرح است بهتر است از آن‌ها استفاده کنید.

استفاده از هر الیاف به عنوان عایق مزایای مختص به خود را دارد، بنابراین بهتر است قبل از خرید اطلاعاتی را درباره‌ی نوع الیاف به کار رفته در هر کاپشن به دست آورید تا قبل از خرید به شما کمک کند.

دو نوع اصلی از الیاف عایق

دو نوع اصلی از الیاف عایق وجود دارد که در یک کاپشن زمستانه به کار می‌رود: نوع مصنوعی و طبیعی.

الیاف مصنوعی عایقی با ظرفیت حرارتی بالاست که صد درصد از منابع تجدید پذیر و در کارخانه تولید می‌شود. الیافی مانند پر و پنبه نیز در انواع کاپشن به کار می‌روند. اما الیاف طبیعی الیافی است که در طبیعت یافت می شود.

به تازگی الیافی مصنوعی به بازار عرضه شده است که عرضه و استفاده از آن چشمگیر است.

عایق مورد استفاده در کاپشن زمستانه

عایق در مقابل رطوبت

یک عایق باید در شرایط رطوبت ویژگی خود را حفظ کند. بسیاری خواص الیافی همچون پر به عنوان یک عایق با به هم چسبیدن آن‌ها از بین می‌رود و عملا بی‌فایده خواهد بود. لذا باید حتما برخی از کاپشن های دارای این الیاف را حتما در محیط خشک و بدون آب پوشید و حتی نگه داری کرد.

رطوبت یکی از عوامل موثر در انتخاب عایق به کار رفته در کاپشن هنگام خرید می‌باشد.

زمانی که شما در مناطق با زمستان سرد و خشک زندگی می‌کنید، انتخاب عایق مناسب چندان اهمیتی ندارد اما این امر برای زمستان‌های پر رطوبت بسیار مهم است.

انتخاب کاپشن زمستانه

باید توجه کنید که کدام کاپشن مناسب شماست و در کدام یک راحت‌تر حرکت می‌کنید زیرا که کاپشن نباید جلوی تحرک شما را بگیرد.

برای انتخاب انواع کاپشن میتوانید انواع کاپشن را در وب سایت تولیدی لباس فرم بافتینه مشاهده کنید و همچنین جهت مشاوره برای خرید انواع کاپشن می توانید با مشاوران ما در تولیدی لباس فرم بافتینه در تماس باشید.

ویژگی های عایق های مصنوعی

عایق‌های مصنوعی به طور کلی دارای ویژگی‌هایی همچون اندازه و حجم زیاد و وزن کم هستند. به طور کلی قیمت پایین‌تری نیز برای این الیاف در نظر گرفته می‌شود و از طرفی مقاومت در برابر هوای سر و آب بسیار بالایی دارند. الیاف مصنوعی شاید یکی از عایق‌های مناسب برای کاپشن زمستانه باشند و با تغییر شرایط، هرگز خواص خود را از دست نمی‌دهند و می‌توان بدون نگرانی آن‌ها را پوشید.

تولیدی لباس فرم بافتینه با تولید بهترین کاپشن ها از با بالاترین کیفیت و بهترین الیاف، بهترین ها را برای شما عزیزان می خواهد. برای خرید انواع کاپشن زمستانه می توانید با ما همراه باشید.

Back to list

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + هشت =