مقالات

لباس های فرم اداری بافتینه

blank

پیراهن های فرم اداری

اگر تصمیم دارید لباس فرم  مناسبی بپوشید ، پیراهن را انتخاب کنید که برای مشتریان جذاب باشد و باعث سردرگمی مراجعه کنندگان نشود.

آستین ها باید بلند باشد و هیچگونه مورد اضافی بر روی پیراهن وجود نداشته باشد. پیراهن را باید با شلوار هماهنگ کنید هر چه پیراهن ساده تر باشد زیبایی بیشتری در محیط های اداری بدست می آورید.

مواردی کاربردی در پوشیدن لباس های کار

در محیط های اداری دگمه پیراهن خود را کاملا ببندید و برای شلوار کمربند ببندید . از تی شرت یا لباس کمرنگ استفاده نکنید. کفش اسپورت نپوشید.

به جای اینکه از البسه های زیادی استفاده کنید ، فقط از یک یا دو مورد استفاده کنید. برای آقایان ، یک انگشتر و ساعت برای لباس کار مناسب است.

blank

کت و شلوار

کت و شلوار های بافتینه راحتی و سبک خاص  را برای شما فراهم می کند که برای هر فرد در محیط های کار مورد نیاز نخواهد بود. لباس های کار یا کت و شلوار را با رنگ مناسب و متناسب کسب و کار انتخاب کنید.

شلوار نباید پاهای لاغر و پهن داشته باشد ، باید متناسب با کت باشد. هنگام خرید کت تک باید این را بدانیم که با شلوار های انتخابی هماهنگی داشته باشد.

محصولات تولیدی لباس فرم بافتینه

محصولات ما در تولیدی لباس فرم بافتینه در بخش اداری ، شامل انواع پیراهن با طرح ها  و رنگ های متنوع ، شلوار های بی نظیر با انواع پارچه های کتان ، فاستونی ، شبه فاستونی ، کج راه و غیره می باشد.

البسه های فرم اداری ما نیز شامل کراوات ، پاپیون ، کمربند ، کفش های چرمی و طبی ، و غیره میباشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد لباس ها و البسه های کار تولیدی لباس فرم بافتینه با مشاوارن ما در دفتر مرکزی در تهران و در دفتر نمایندگی جنوب کشور در شیراز تماس بگیرید.

بزرگترین هدف ما در گروه تولیدی لباس فرم بافتینه کسب رضایت مشتریان میباشد. از حمایت های شما متشکریم.

Back to list

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − پانزده =