مقالات

لباس های کار با سطح بالای جهانی

لباس های کار با سطح بالای جهانی

کلاس و عملکرد لباس کار

کلاس عملکرد در مورد لباس های کار حداقل سطح حفاظت برای کارگرانی در نظر گرفته می شود که در معرض حق تقدم جاده ای و مناطق کنترل ترافیک موقت با ترافیک سنگین هستند.

لباس ها دارای مقادیر بیشتری از مواد با دید بالا هستند که امکان تعریف بهتر شکل انسان را فراهم می کند. عملکرد لباس های کار با سطح کلاس بالا پتانسیل ارائه فواصل تشخیص و شناسایی طولانی‌تر و افزایش عملکرد آشکار را در مقایسه با دیگر لباس های کار را دارد.

مقایسه لباس های کار

نمونه‌ هایی از کارگران عبارتند از کمک‌ های کنار جاده‌ ای بزرگراه، پرسنل راه‌ سازی و پرچم‌ گذاران، کارگران خدمات شهری، و خدمه بررسی که میتوانند از اینگونه لباس های کار کاربردی استفاده کنند.

لباس‌ های کار در مقایسه  با لباس های عادی باید دارای حداقل مواد با دید بالا باشند. لباس یا جلیقه بدون آستین که به تنهایی پوشیده شود محافظ کلاس پایین حساب می‌شود.

لباس های کار با سطح بالای جهانی

مکمل لباس های کار با دید بالا و تقویت شده

دید پیشرفته با دید زیاد یکسان نیست. اصطلاح دید افزایش یافته را می توان برای هر لباسی با هر رنگی که دارای نوارهای بازتابنده به آن در هر پیکربندی اضافه شده است استفاده کرد.

ما در تولیدی لباس فرم بافتینه بهترین لباس های کار را برای شما در هر شغلی باشید با بالاترین کیفیت ارائه میکنیم.

پوشاک های مکمل شامل شلوار، سرپوش و کفش است. این لباس‌ ها زمانی که به تنهایی پوشیده می‌شوند مطابقت ندارند، اما وقتی با دیگر لباس‌ های ترکیب می‌شوند، این ترکیب الزامات را برآورده می‌کند.

نیاز به لباس کار با دید بالا

این نوع مشاغل نیاز به لباس های کاری دارند که علاوه بر دید بالا لباس های کاری برای حضور در سرما و روز های بارانی باشد. همچنین هر فرد در چنین مشاغلی نیاز به لباس های کار علاوه بر دید بالا مناسب برای فصول گرما باشد که هر دو نوع لباس کار در تولیدی لباس فرم بافتینه به صورت حرفه ایی موجود میباشد.

نمونه‌ هایی از کارگرانی که ممکن است به پوشاک کار در هر نوع نوع نیاز داشته باشند عبارتند از: اپراتور ها ، کارگران ساخت‌ و ساز جاده، رانندگان وسایل نقلیه تحویل، پارکینگ و یا پرسنل گیت عوارض، حمل‌کننده چمدان فرودگاه ، خدمه زمینی، کارگران راه‌ آهن، نگهبانان گذرگاه مدرسه، و عملیات جمع‌ آوری و بازیافت زباله هستند.

عملکرد لباس های دید در شب

عملکرد و کلاس لباس های کار برای کارگرانی که در نزدیکی ترافیک هستند و با وسیله های نقلیه در حرکت سر و کار دارند مناسب است این افراد باید توجه خود را روی کار متمرکز کنند و نه ترافیک، لباس های کار محافظت با دید بیشتری را فراهم می کند.

اینگونه لباس های کار طراحی شده برای کارگرانی که در هر دو زمینه پیچیده کار می کنند و به طیف کاملی از حرکت با قرار دادن پس زمینه مورد نیاز و مواد عملکرد ترکیبی روی آستین ها و پاهای شلوار نیاز دارند.

رسالت ما در گروه تولیدی لباس فرم بافتینه کسب رضایت مشتریان با تولید لباس های کار ها برای شرایط خاص است.

Back to list

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =