مقالات

ویژگی های لباس کار زمستانی

ویژگی های لباس کار زمستانی

مزیت های استفاده از لباس کار زمستانی

  • بهره گیری از کلاه های گرم و ضد آب برای محافظت سر و گردن در برابر خیس شدن، باد و سرما
  • عدم نیاز به پوشیدن چندین لباس بر روی هم
  • استفاده از دوخت های محکم و متناسب با محیط کار
  • راحتی افراد در هنگام پوشیدن لباس کار زمستانی

معرفی لباس کار زمستانی

یکی از راهکارهای غلط برای دوری از سرما که در کارکنان و کارگران محیط های مختلف از جمله محیط های صنعتی، پوشیدن چند لباس بر روی هم برای گرم کردن می باشد.

پیش از هر چیز این اقدام سبب کلافگی افراد در لباس و همچنین راحت نبودن آن ها در هنگام کار می شود. همچنین در محیط های صنعتی می بایست از یک لباس کار مناسب کار افراد استفاده شود تا در برابر خطرات جانی آن ها محفوظ بمانند. بنابراین خرید لباس کار در هر فصلی حائز اهمیت می باشد و برای فصل سرما هم این نیاز شاید بیشتر به چشم بیاید.

کار در فصل سرما به ویژه قرارگیری در معرض هوای سرد سبب ایجاد مشکلاتی در افراد می شود. به همین دلیل استفاده و خرید لباس کار زمستانی در چنین محیط هایی دارای اهمیت بالایی می باشد.

استفاده از الیاف و پارچه های با کیفیت

تولید لباس کار بر اساس ارگونومی و سایز بدن افراد از دیگر نکاتی است که در هنگام خرید لباس کار باید به آن توجه نمود.

استفاده از الیاف و پارچه های با کیفیت و متناسب با فصل سرد در تولید لباس کار زمستانی از مهم ترین ویژگی های یک لباس کار ایده آل می‌باشد.

این بدین معنا است که این نوع لباس می بایست علاوه بر گرم نگه داشتن بدن افراد در محیط های سرد، دارای راحتی مناسب و همچنین بالاترین میزان ایمنی باشد.

ویژگی های لباس کار زمستانیلباس کار زمستانی

اگر قصد خرید لباس کار زمستانی یا کاپشن مهندسی ویژه فصول یا مناطق سرد را دارید باید به نکاتی درباره آن توجه نمایید.

استانداردهای تولید لباس کار زمستانی در نظر گرفته می شود که از جمله آن ها می توان به میزان تهویه و رطوبت آن در بدن اشاره کرد.

با توجه به این که لباس کار زمستانی شما را علاوه بر سرما، در برابر عوامل محیطی و آسیب های فیزیکی حفظ می نماید، در هنگام خرید آن می‌بایست به کیفیت تولید لباس کار توجه کرد.

تمامی این موارد می‌بایست به صورتی باشد که فرد پس از پوشیدن این لباس ها طی مدت زمان زیاد دچار هیچگونه مشکلی نشود و در آن راحت باشد.

ضد آب بودن کاپشن زمستانه

الیاف مورد استفاده در این نوع لباس کارها به گونه‌ای است که آب از لایه بیرونی آنها نفوذ نکرده و به لایه داخلی لباس کار وارد نمیشود و بدن افراد خشک باقی خواهد ماند.

در مناطقی که علاوه بر سرما شاهد بارش باران و برف هستیم و یا کار افراد در معرض محیط های مرطوب و دارای آب است، می بایست ضد آب بودن لباس کار در اولویت قرار گیرد.

یکی از انواع لباس کارهای مجهز به موارد اشاره شده کاپشن مهندسی می باشد که در تولیدی لباس فرم بافتینه با بهترین کیفیت تولید می شود.

اگر قصد خرید لباس کار زمستانی را داشته باشید می توانید بهترین کیفیت و ایده آل ترین لباس کار از نظر نوع دوخت و میزان حفاظت بدن افراد را از تولیدی لباس فرم بافتینه تهیه نمایید.

Back to list

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − یک =