مقالات

چه ژاکتی مناسب است؟

چه ژاکتی مناسب است؟

چه چیزی میخواهید بدانید

مواد مدرن ساخته شده اند، به خصوص در مورد مشاغلی که نیاز به مقاومت در برابر آب و باد، عایق کاری و قابلیت تنفس دارند.

نکته اصلی این است که تعیین نیازهای شغل تعیین می کند که چه نوع ژاکت بپوشید.

جای تعجب نیست که برخی از تولید کنندگان برتر برای یک قرن یا بیشتر ژاکت های لباس کار تولید می کنند که برخی سبک و مواد آن در تمام این مدت تغییر چندانی نکرده است.

پنبه‌ سنتی، یک ماده سنگین مانند بوم، هنوز هم در میان کارگرانی که به لباس‌های سخت و بادوام نیاز دارند، طرفداران خاصی دارد.

از آنجایی که سطح فعالیت از شغلی به شغل دیگر متفاوت است، و دما در طول روز در نوسان است، توانایی لایه برداری زیر ژاکت مهم است. بنابراین هنگام تصمیم گیری، تناسب را در نظر بگیرید.

چه ژاکتی مناسب است؟

یافتن بهترین کت‌

کت ها در دماهای مختلف از یخبندان، شرایط آفتابی، بارانی، مرطوب و باد تست می شود تا مطمئن شوند همه چیز خوب پیش می‌رود.

برای یافتن بهترین کت‌های لباس کار، قیمت، ویژگی‌ها، راحتی، سبک و نیازهای طیف گسترده‌ای از مشاغل با تولیدی لباس فرم بافتینه همراه باشید.

خب، چه ژاکتی بخرم؟

یک ژاکت که در دمای منفی شصت درجه خوب است، هنگام گردش در قطب شمال شما را گرم نگه می دارد، اما اگر فقط به سمت مترو می روید، شما را سنگین می کند و عرق می کند. عرق کردن بیش از حد نیز رنج است.

مهم است که ژاکتی بخرید که به اندازه کافی گرم باشد تا گرمای بدن شما را بپوشاند، اما همچنین نمی‌خواهید نیاز خود را به عایق زیاد برآورد کنید. تعادل انعطاف پذیری، وزن و گرما را پیدا کنید که با سبک زندگی واقعی شما مطابقت دارد.

یک ژاکت چگونه باید مناسب باشد؟

عایق به حباب‌های هوا برای به دام انداختن گرما نیاز دارد. اگر آن را فشرده کنید، درست کار نمی کند.

جلوگیری از وزش باد بسیار مهم است، به همین دلیل است که مهر و موم خوب و محکم در سرآستین، گردن و کمر کت ضروری است. اما اگر که نمی خواهید فضایی برای باد باقی بگذارید، همچنین نمی خواهید عایق را از بین ببرید باید از ژاکت استفاده کنید.

ژاکت لباس کار

برای مشاغل دیگر، کار باید در همه شرایط به جز بدترین شرایط ادامه یابد. بنابراین ژاکت مخصوص لباس کار باید به گونه ای باشد که از تمام مشاغل پشتیبانی کند.

در حالی که بسیاری از ژاکت‌های لباس کار برای طیف وسیعی از شرایط مناسب هستند، مشاغل مختلف بسته به کاری که انجام می‌دهند اغلب نیازهای متفاوتی دارند.

برخی به آب و هوا متکی هستند زیرا اگر باران شروع به باریدن کرد، کار متوقف می شود.

ما در تولیدی لباس فرم بافتینه به فکر کسب رضایت شما مشتریان عزیز هستیم که با تولید لباس های کار با کیفیت برای تمامی نقاط ایران راحتی را برای شما می خواهیم. با ما در تولیدی لباس فرم بافتینه به بهترین ها فکر کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

Back to list

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + سه =