مقالات

یک تیشرت خوب را چطور بشناسیم؟

یک تیشرت خوب را چطور بشناسیم؟

توجه به دوخت تیشرت ارزان

یکی از راه‌ هایی که می‌ شود هر لباس خوب و با کیفیتی را از لباس نامرغوب تشخیص داد نوع دوخت لباس است. تیشرت هم از این قاعده مستثنا نیست.

دوخت خوب لباس نشانه اهمیت تولید کننده به کیفیت محصولش است. شاید فکر کنید چگونه می‌ شود دوخت لباس را چک کرد.

معمولا لباس‌ هایی که دوخت خوبی دارند پارچه‌ های با کیفیت‌ تری هم دارند.

تفاوت تیشرت

تفاوت تیشرت با خیلی از لباس‌ ها در این است که لازم نیست آن را از برند های معروف اروپایی و آمریکایی بخرید تا از خوب بودنش مطمئن باشید چرا که کافی است پارچه‌ای که تولید کننده انتخاب می‌ کند از نوع مرغوبی باشد در این روز ها که دستمان از برند های خارجی کوتاه است و قیمت‌های لباس‌های خارجی سر به فلک کشیده پیدا کردن یک برند تولید داخل و دل بستن به محصولاتش عاقلانه‌ ترین کار است.

از آنجایی‌ که تنوع رنگ و مدل در تیشرت اهمیت زیادی دارد و هر کدام از ما چندین رنگ تیشرت را در کمد لباسمان لازم داریم تا در موقعیت‌های مختلف مثل باشگاه سر کار موقع ورزش و حتی مهمانی بپوشیم قیمت تیشرت اهمیت زیادی پیدا می‌ کند، مثلا خرید چند تیشرت ارزان و پوشیدن گاه به گاه هم به دوام لباس‌ های دیگر کمک می‌کند و کم این تنوع روحیه‌مان را بهتر می‌ کند.

یک تیشرت خوب را چطور بشناسیم؟

توجه به قیمت تیشرت ارزان

دقت کنید متناسب با تیشرتی که انتخاب می‌ کنید پول پرداخت کنید. درست است تیشرت های ساده تیشرت ارزان تری هستند اما این تنها فاکتور نیست.

تیشرت های ورزشی که دارای فیت هستند و برای ورزشکاران و استفاده در باشگاه طراحی‌ شده‌اند گران‌ تر هستند اما برای مصرف دائمی مناسب نیستند در نهایت همه این‌ ها به سلیقه و راحتی شما بر می‌ گردد.

تیشرت هایی که با جنس پنبه که ضد حساسیت هم باشند قیمت بالاتری دارند و تیشرت های فلامنت ارزان‌ ترند سایز تیشرت در قیمت آن تاثیر دارد و تیشرت های طرح دار متناسب با نوع طرح قیمت‌های بالاتری دارند.

دوخت تیشرت

اشتباه نکنید لازم نیست خیاط ماهری باشید تا از نوع دوخت لباس سر در بیاورید. اگر کمی دقت کنید می‌ توانید حتی یک تیشرت ارزان با همین مشخصات تهیه کنید.

کافی است چک کنید که دارای نخ اضافی از دوخت تی شرتی که می‌ خواهید بخرید نباشد بیرون نزده باشد و مسیر دوخت کج‌ و کوله و بد قواره نباشد فروشنده‌ های وسواس‌ تر که اهمیت ویژه‌ای برای مشتریانشان قاعل هستند از دو دور دوخت و سر دوز در فرایند تولید استفاده می‌کنند.

توجه به جنس تیشرت ارزان

معمولا همه ما وقتی برای خرید تی شرت به بازار می رویم، به تنها چیزی که دقت می کنیم قیمت روی بر چسب و رنگ و طرح آن است.

یکی از مهم ترین فاکتور هایی که هنگام خرید باید روی آن وسواس داشته باشیم، جنس تی شرت است.

خرید لباس کار شما به راحتی انجام میشود اگر با مشاوران ما در گروه تولیدی لباس فرم بافتینه همراه ما باشید. بزرگترین هدف ما در گروه تولیدی لباس فرم بافتینه کسب رضایت مشتریان میباشد.

Back to list

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 9 =