مقالات

عوامل تاثیر گذار بر قیمت کاپشن سازمانی

عوامل تاثیر گذار بر قیمت کاپشن سازمانی

طرح کاپشن

در نظر داشته باشید که اگر طرح شما دارای شرایط خاصی باشد نیاز به طراحی الگو دارد و هزینه دوخت آن نیز ممکن است بالاتر رود و در نهایت همه این عوامل بر قیمت کاپشن تاثیر می گذارند.

رنگ کاپشن

به صورت کلی به دلیل اینکه کاپشن باید گرمای بدن را حفط کند، رنگ آن را تیره و رنگ هایی مانند سرمه ای، مشکی، خاکستری غیره انتخاب می کنند تا بتواند در روزهای سرد سال به خوبی از بدن شما محافظت نماید.

اما بسیاری از ارگان ها نیز هستند که از رنگ های روشن برای کاپشن های خود استفاده می کنند.

معمولا ارگان ها و سازمان ها برای لباس فرم خود و مخصوصا کاپشن های اداری و سازمانی از رنگ برند خود در ساختار آن استفاده می کنند.

جنس کاپشن

باید به انتخاب یک کاپشن با جنس مناسب بسیار دقت کنید. تولیدی لباس فرم بافتینه در طراحی و دوخت کاپشن های سازمانی خود از پارچه های متنوعی استفاده می کند.

اما به صورت کلی کاپشن سازمانی که انتخاب می کنید نباید بعد از شسشتو چروک شود و همینطور حمل و نقل و استفاده آن حتی پوشیدن و در آوردن آن نیز بسیار راحت باشد تا نیروی شما با آن احساس راحتی کند و همین باعث بهتر شدن راندمان کاری شما خواهد شد.

جنس استفاده شده در کاپشن سازمانی و اداری بسیار مهم است؛ چرا که جنس کاپشن تهیه شده تاثیر مستقیم بر جلوگیری از سرمای کارکنان و همچنین سلامتی آن ها و در نتیجه افزایش بازدهی و راندمان کاری شما دارد.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت کاپشت سازمانیسایز کاپشن

لباس نباید نه خیلی گشاد باشد که اصطلاحا جلوی دست و پای شخص را بگیرد و یا خیلی تنگ باشد که فعالیت های مختلف از سمت شخص با مشکل مواجه شود.

وقتی لباس باید در محیط کار استفاده شود، باید سایز استانداری داشته باشد.

نوع دوخت

یکی از مهمترین قسمت های تولید کاپشن و به صورت ویژه کاپشن سازمانی نوع دوخت است. چرا که تاثیر مستقیم در کیفیت و زیبایی کاپشن تولیدی دارد.

به همین علت باید توجه زیادی به آن شود و به باید توسط خیاط های ماهر و زبردست انجام شود.

برای خرید انواع کاپشن زمستانه با تولیدی لباس فرم بافتینه همراه باشید، ما برای شما بهترین ها را می خواهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

Back to list

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =