مقالات

لباس کار و تجهیزات ایمنی

در مورد تجهیزات حفاظت فردی

لباس محافظ برای کار در دمای چهار درجه سانتیگراد یا کمتر حتما مورد نیاز است. لباس باید متناسب با دما، شرایط آب و هوایی (مانند سرعت باد، باران)، سطح و مدت زمان فعالیت و طراحی شغل انتخاب شود.

توجه به همه عوامل بسیار مهم است تا بتوانید میزان گرما و تعریقی را که در حین کار ایجاد می کنید تنظیم کنید. با تولیدی لباس فرم بافتینه به بهترین ها فکر کنید.

لباس های عایق

لایه داخلی باید عایق باشد و بتواند رطوبت را از پوست دور کند تا به خشک نگه داشتن آن کمک کند. لباس کار حرارتی ساخته شده از پلی استر یا پلی پروپیلن برای این منظور مناسب است. پلی پروپیلن عرق را از پوست دور می کند. همچنین لایه دوم را از پوست دور نگه می دارد.

لایه های اضافی لباس باید عایق مناسبی برای شرایط آب و هوایی که در آن کار انجام می شود فراهم کند. همچنین باید قبل از اینکه بیش از حد گرم شوید به راحتی باز یا جدا شوند تا از تعریق بیش از حد در حین فعالیت های شدید جلوگیری شود.

لباس های کار برای فضای بیرونی

برخی از لباس ها دارای جیب های توری و دریچه هایی در اطراف و زیر بازو ها (با زیپ یا بست ها) برای امکان تهویه بیشتر هستند.

لباس های کار بیرونی باید ابزاری برای بسته شدن و باز کردن کمر، گردن و مچ دست داشته باشند تا به کنترل میزان گرما باقی مانده یا خارج شده کمک کنند.

لباس کار و تجهیزات ایمنی

ارزش لباس های کار

اگر سرعت کار خیلی سریع باشد یا اگر نوع و مقدار لباس به درستی انتخاب نشده باشد، ممکن است تعریق بیش از حد رخ دهد.

لباس کنار بدن خیس می شود و ارزش عایق لباس به شدت کاهش می یابد. این کاهش ارزش عایق، خطر آسیب های ناشی از سرما را افزایش می دهد.

ارزش هر لباس کار در برای محیط های کاری بستگی به نوع کار شما و میزان نیاز شما به امکانات در لباس کار بستگی دارد ، هر لباس کاری میتواند با ارزش باشد.

محافظت بهتر با لباس های کار

همچنین به شما امکان می دهد سطح فعالیت، تغییر دما و شرایط آب و هوایی را در خود جای دهید. لایه های بیرونی متوالی باید بزرگتر از لایه داخلی باشند، در غیر این صورت بیرونی ترین لایه لایه های داخلی را فشرده می کند و خاصیت عایق بودن لباس را کاهش می دهد.

لباس کار باید در چند لایه پوشیده شود که محافظت بهتری نسبت به یک لباس ضخیم دارد. هوای بین لایه های لباس عایق بهتری نسبت به خود لباس ایجاد می کند.

داشتن چندین لایه همچنین به شما این امکان را می دهد که قبل از اینکه خیلی گرم شوید و شروع به عرق کردن کنید، یک لایه را باز یا حذف کنید یا وقتی استراحت می کنید یک لایه اضافه کنید.

رسالت ما در گروه تولیدی لباس فرم بافتینه کسب رضایت مشتریان با ارائه بهترین لباس های کار میباشد. برای دسترسی به بهترین ها با ما در ارتباط باشید.

Back to list

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =