مقالات

چرا کت و شلوار قدیمی نمیشود؟

چرا کت و شلوار قدیمی نمیشود؟

چرا کت و شلوار

کت و شلوار در قرن گذشته شرایط زیادی را پشت سر گذاشته است. لباس‌هایی رایج برای مردان در سراسر جهان، از کارمندان اداری، سیاستمداران گرفته تا کسانی که در مجالس حاضر می شوند. این لباس تأثیر شدیدی بر نحوه لباس پوشیدن مردان داشته است اما بسیاری از بانک‌های معروف نیاز کارمندان به پوشیدن کت و شلوار را از بین بردند.

چرا کت و شلوار قدیمی نمیشود؟

کت و شلوار قهوه ای

کت و شلوار قهوه ای شکلاتی به طور جدی دست کم گرفته می شود. کت و شلوار قهوه ای شکلاتی بهتر از کت و شلوار خاکستری و رسمی تر از کت و شلوار آبی هستند. این کت و شلوارها بسیار «مدرن» هستند. شما می توانید یک کت و شلوار قهوه ای تیره را در دفتر بپوشید اما هیچ کس تشخیص نمی دهد که متفاوت هستید، سپس می توانید پیراهنتان را عوض کنید و یک تی شرت زیر آن بپوشید بعد از کار واقعاً عالی به نظر می رسید. همچنین رنگ خاکستری برای رنگ پوست مناسب است. یک کت و شلوار قهوه ای کمی بهتر به نظر می رسید. به سراغ کت و شلوار قهوه ای شکلاتی بروید تا جذاب تر باشید.

حرفه بودن

اگر یک شخص چاق هستید، ممکن است بخواهید کت و شلوار راحت تر و گشادتر بپوشید توصیه ما به شما این است که برای بهتر نشان دادن خود از ژاکت‌ استفاده کنید. ژاکت در رنگ های متنوعی عرضه می شود و اغلب دارای یقه های گرد هستند. برای مجالس رسمی و همه مناسبت ها و رویدادها استفاده می شود. پس برای افراد چاق توصیه می شود که در زیر کت و شلوار ژاکت بپوشند تا حرفه ای تر بنظر برسند.

پوشیدن کت و شلوار

خیلی ساده، دیگر برای اکثر افراد یک نیاز نیست. امروزه پوشیدن کت و شلوار یک انتخاب است. در حالی که تنوع گسترده‌تری از لباس‌ها در بازار وجود دارد، تعداد از مردان شیک پوش انتخاب می‌کنند تا با کت و شلوار ظاهر خود را خاص کنند. پوشیدن کت و شلوار می تواند به اندازه پوشیدن جدیدترین لباس های مد روز جذاب باشد.

چه لباسی دوست دارید زیر کت بپوشید

پیراهن های جعبه ای بسیار عالی هستند زیرا نرم تر از پیراهن های رسمی هستند. یقه‌ گرد ها نیز عالی هستند، زیرا لازم نیست نگران اتو کردن آن‌ها باشید، همچنین کاملاً جذاب به نظر می‌رسید و می‌توانید زیر آن یک تی شرت بپوشید تا کمی گرم تر شوید.

تولیدی لباس فرم بافتینه با تولید کت و شلوار های حرفه ای در نظر دارد استایل خاصی را به شما عزیزان هدیه دهد.

 

Back to list

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 8 =