مقالات

انواع لباس کار یکسره

انواع لباس کار یکسره

قیمت لباس کار یکسره خوب

قیمت لباس کار یکسره می‌تواند بسته به عوامل گوناگون باشد. مانند دیگر انواع پوشاک، برند و کشور تولیدکننده از مهم‌ترین عوامل افزایش قیمت یک لباس کار یکسره هستند. به طور کلی، کشورهای عمده تولید کننده‌ی البسه در جهان، شامل چین و کشورهای جنوب شرق آسیا می‌باشند.

البته ممکن است محصولات برخی کشورهای جهان شمال (اروپا و آمریکای شمالی) را نیز در بازار ملاحظه کنید. معمولا این گونه البسه، از انواع خاص با کاربری‌های ویژه هستند و قیمت بالایی هم دارند. بنابراین ترجیح بر آن است تا از این دسته تنها در مصارف خاص بهره برده شود.

دیگر عامل مؤثر در هزینه‌ی لباس کار یکسره را باید در نوع جنس و کیفیت الیاف آن جستجو کرد. توجه داشته باشید که وقتی از پنبه یا ویسکوز صحبت می‌کنیم، تنها در حال اشاره به منشاء پارچه‌ی لباس هستیم. ممکن است دو نوع پارچه‌ی پنبه‌ای مختلف کیفیت و قیمتهای متفاوتی داشته باشند.

همین امر در مورد پلی‌استرها یا پلی‌آمیدها هم صادق است. چرا که هر دو این نام‌ها، اسامی گروهی از پلیمرهای مناسب برای تولید پارچه می‌باشند. علاوه بر آن، تراکم تار و پود پارچه هم در کیفیت و قیمت لباس مهم است.

لباس کار یکسره

لباس‌های یکسره کار را می‌توان بر اساس نوع کاربری، جنس آن‌ها، فصل استفاده و بسیاری موارد دیگر دسته‌بندی کرد. پراقبال‌ترن انواع لباس‌های کار یکسره هستند.

انواع لباس کار یکسره در تولیدی لباس فرم بافتینه موجود است که به راحتی می توانید آنها را در وب سایت تولیدی لباس فرم بافتینه در قسمت محصولات مشاهده کنید.

انواع لباس کار یکسره

لباس کار یکسره لی و کتان

پارچه‌ی لی، پارچه‌ای با مقاومت بالا در برابر حرارت و سوختگی و همچنین ساییدگی و پارگی است. اما برای تبادل حرارتی با بیرون خیلی خوب نیست. به همین علت برای کار در محیط‌های گرم خیلی خوب به شمار نمی‌رود.

پارچه را نخستین بار دریانوردان ونیزی مورد استفاده قرار دادند. اما محبوبیت آن در آمریکا موجب شد تا به شدت در سراسر جهان شناخته شود.

وقتی از کتان صحبت می‌کنیم، منظور ما الیافی است که از کتان یا همان ساقه گیاه کتان به دست آمده‌اند. این لباس‌ها از جمله‌ی راحت‌ترین لباس‌های کار می‌باشند. مزیت مهم پارچه کتان، ضد حساسیت بودن و تبادل گرمایی خوب با محیط است.

لباس کار یکسره زنانه

بر خلاف چیزی که شاید برخی تصور کنند، بانوان نیز در کنار مردان و پا به پای آنان در صنعت مشغول فعالیت هستند. به همین علت برخی از الگوهای لباس‌های کار به شکل ویژه برای خانم‌ها طراحی می‌گردند.

این الگو برای ایشان آزادی و راحتی بیشتری را در هنگام کار فراهم می‌سازند.

لباس کار یکسره مهندسی تابستانی

آستین بلند یا کوتاه بودن لباس بسته به محیط استفاده متفاوت است. اگر در محیط های باز کار می‌کنید، احتمالا بهتر است تا از البسه آستین بلند استفاده کنید.

لباس‌‌ کاری که برای تابستان مورد استفاده قرار می‌گیرند باید تبادل گرمایی خوبی داشته و توانایی جذب رطوبت بالایی هم داشته باشند. به همین دلیل در این لباس‌ها بهتر است از الیاف طبیعی، مانند ویسکوز (در ترکیب با پنبه) یا کتان استفاده شود.

برای تهیه انواع لباس فرم و لباس کار باید در سایت لباس فرم بافتینه وارد شوید و در قسمت محصولات، البسه فرم ها و لباس کار ها را ببینید، با ما در تولیدی لباس فرم بافتینه به بهترین ها فکر کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

Back to list

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =