مقالات

راهنمای انتخاب کمربند مناسب

راهنمای انتخاب کمربند مناسب

توجه به جنس کفش

اگر از کفش چرم استفاده می کنید، سعی کنید تا کمربند چرم برای شلوار خود انتخاب کنید. این یک اصل در دنیای مد و پوشاک می باشد.

شاید تا به حال به ارتباط میان کمربند و کفش توجه نکرده اید. اما جالب است بدانید که هم جنس بودن کفش و کمربند، تاثیر زیادی بر استایل شما خواهد گذاشت.

توجه داشته باشید که چرم با چرم، جیر با جیر و برزنت با برزنت ترکیب زیبایی ایجاد می کند.

اگر کفش جیر را که مات بوده و هیچ نوری را از خود منعکس نمی کند را با یک کمربند چرمی که برق می زند ست کنید به راحتی جذابیت و شیکی استایل خود را از بین خواهید برد.

انتخاب کمربند مناسب

درست است که کاربرد اصلی کمربند نگه داشتن درست شلوار است. اما امروزه کاربرد آن تنها به نگه داشتن شلوار محدود نشده و نقش بسیار مهمی در زیبایی و تکمیل استایل دارد.

این موضوع اهمیت انتخاب کمربند را بیشتر از قبل می کند. بنابراین بهتر است قبل خرید کمربند نکاتی را در نظر بگیریم.

راهنمای انتخاب کمربند مناسب

جنس کمربند

برای شلوارهای پارچه ای خود از کمربند های باریک تر و چرمی، برای شلوارهای جین از کمربند های پارچه ای برای شلوارهای کتان از کمربندهای برزنتی استفاده کنید.

پیش از خرید کمربند حتما به جنس شلواری که می خواهید کمربند را به آن ببندید توجه کنید. زیرا فرم و نوع کمربند شما باید با شلوارتان جور باشد.

سایز کمربند

پیش از خرید حتما آن را دور کمر خود بسته و سایز آن را چک کنید. زیرا بزرگ بودن بیش از اندازه و کوچک بودن بیش از حد کمربند ظاهری نامناسب برای شما ایجاد خواهد کرد.

مهم ترین نکته در هنگام خرید کمربند، توجه به سایز آن می باشد. هنگام خرید حتما توجه کنید که کمربند نه زیاد بزرگ و نه زیاد کوچک باشد.

برند های معروف با تولید کمربند هایی در سایز استاندارد این مشکل را برای افراد چاق و لاغر حل کرده اند. آن ها می توانند با کم کردن و زیاد کردن سوراخ های کمربند، آن را متناسب با شلوار خود تنظیم کنند.

سگک کمربند

اگر شما از اکسسوری های نقره ای از جمله ساعت و دکمه سر آستین نقره ای استفاده می کنید، از سگک نقره ای و اگر از اکسسوری های طلایی استفاده می کنید از سگک طلایی استفاده کنید.

هنگام خرید کمربند، به جنس و رنگ سگک آن توجه کنید.

ما در تولیدی لباس فرم بافتینه در تلاشیم تا با معرفی انواع لباس کار و لباس فرم، به شما عزیزان کمک کنیم تا استایلی زیبا، جذاب و بدون نقص داشته باشید. همراه ما باشید و بهترین و مرغوب ترین اجناس را از وب سایت ما پیدا کنید.

Back to list

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − سیزده =