مقالات

لباس کار مناسب برای هر شغل

لباس کار مناسب برای هر شغل

برای هر شغل لباس متناسب بپوشید

احتمالاً قبلاً این را شنیده اید برای شغل جدید لباس تمیز و مرتب باید بپوشید. معمولاً هنگامی که برای یک شغل جدید درخواست می دهید یا با مدیریت در مورد ارتقاء در شرکت فعلی خود صحبت می کنید، این توصیه به شما می شود که هنگام کار لباس تمیز و مرتب بپوشید.

شما با لباسی که از قبل تهیه کرده بودید برای یک مصاحبه حاضر می شوید که هرگز در یک روز معمولی آن را نمی پوشید. این لباس تمیز و مرتب و اتو کرده است. مردم، به خصوص روسا و همکاران به این اهمیت می دهند که شما در هر روز چه لباسی می پوشید.

مردم یک کتاب را از روی جلد آن قضاوت می کنند

«هرگز نباید یک کتاب را از روی جلد آن قضاوت کنید زیرا نمی دانید چه چیزی در صفحات نوشته شده است»

این جمله به این معناست که یک شخص هر چند آدم درستکاری باشد، اگر لباسی بپوشد که ظاهرش را نامناسب نشان دهد مردم به آن شخص اهمیت نمی دهند. پس لباسی که می پوشید چیزهای زیادی در مورد اینکه چه کسی هستید، چه چیزی هایی برای شما ارزش قائل هستید و حتی چه حرفه ای دارید. بسیاری از مردم آن را به نشانه احترام می دانند. خوب لباس پوشیدن برای همکارانتان به آنها نشان می دهد که به آنها خیلی اهمیت می دهید. تحقیقات در مورد نحوه درک ما از دیگران بر اساس لباس نشان داده است که شما می توانید با نگاه کردن به عکس کفش های یک فرد چیزهای زیادی در مورد آنها بگویید. شما فقط ده ثانیه فرصت دارید تا اولین تاثیر را داشته باشید، ظاهر شما کارهای سنگینی را برای شما انجام می دهد.

چگونه حرفه ای باشیم

زیادی لباس پوشیدن می تواند شما را ناآگاه نشان دهد، اما کم پوشی می تواند شما را تنبل یا بی ادب نشان دهد.

مهم نیست که محل کار شما چقدر رسمی یا آرام است، نکته مهمی که باید به خاطر بسپارید این است که همیشه حرفه ای به نظر برسید. اگر در یک محیط اداری کار می کنید، به خاطر داشته باشید که چه چیزی مناسب است.

لباس کار مناسب برای هر شغل

لباس ها را مرتب و بدون چروک نگه دارید

نکته مهمی که باید به خاطر بسپارید این است که لباس‌هایتان را مرتب، بدون چروک و لکه نگه دارید. حتی لباس‌های غیررسمی‌تر نیز اگر صاف و تمیز باشند، می‌توانند گران ‌قیمت تر به نظر برسند. به عنوان نمونه به آنچه که رئیستان برای کار می پوشد نگاه کنید.

اما اگر در دفتر کار نکنیم چه؟

شما ممکن است در خرده فروشی، خدمات یا سایر موقعیت هایی که نیاز به یونیفرم خاصی دارند کار کنید. این باید کار را آسان تر کند، درست است لازم نیست که در این مشاغل حتما لباس مرتب بپوشید اما پوشیدن لباس مرتب شما را بهتر نشان می دهد.

اگر یک یونیفرم کار دارید، مطمئن شوید که مرتب است، مناسب است و به سیاست های محل کار شما پایبند است. اگر در محل کار از شما می خواهند که وسایل ایمنی، پیش بند و غیره بپوشید این کار را انجام دهید.

در حالی که ممکن است بخواهید از برخی قوانین سرپیچی کنید، و تغییر چیزی در یونیفرم خود ایجاد کنید، چیزهای کوچکی مانند آن می تواند به شانس شما برای جدی گرفتن توسط مدیریت آسیب برساند. حتی بیشتر از این، اگر به دلیل ایمنی از مقررات یکنواختی پیروی نکنید، ممکن است شما یا یکی از همکارانتان آسیب ببینید.

ما در تولیدی لباس فرم بافتینه به فکر کسب رضایت شما مشتریان عزیز هستیم که با تولید لباس های کار با کیفیت برای تمامی نقاط ایران راحتی را برای شما می خواهیم. با ما در تولیدی لباس فرم بافتینه به بهترین ها فکر کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

Back to list

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 3 =