مقالات

لباس کار مهندسی تابستانی

لباس کار مهندسی تابستانی

انواع لباس کار مهندسی تابستانی

لباس کار مهندسی تابستانی در مجموعه یونکس در سه نوع تولید و عرضه می‌شوند:

لباس کار دوبنده

مهندسین به دلیل اینکه در اکثر مواقع با ابزار ها و وسایل زیادی در رفت و آمد هستند این لباس می‌تواند گزینه خوبی برایشان باشد چرا که دارای جیب های بزرگی است که وسایل و لوازمشان را در آن قرار می‌دهند. این فرم لباس از کاربردی ترین لباس کار مهندسی تابستانی است.

لباس کار یکسره

لباس کار یکسره معمولا به صورت یکدست و سرهم تولید می‌شود و بیشتر به منظور در امان ماندن از آلاینده های محیط در اختیار افراد قرار می‌گیرد. پوشیدن این لباس ها بر روی لباس شخصی امکان پذیر است ولی نه در تابستان و هوای گرم.

لباس کار دوتکه

لباس کار دوتکه همانطور که از اسمش پیداست از دو تیکه بالا تنه و پایین تنه تشکیل می‌شود. این لباس که شامل بلوز و شلوار است به راحتی به تن رفته و در می‌آید و دارای تنوع بیشتری نسبت به لباس کار مهندسی تابستانی یکسره است. همچنین در میان افراد نیز از محبوبیت بیشتری برخوردار است.

لباس کار مهندسی تابستانی

مواد تشکیل دهنده لباس کار مهندسی تابستانی

  • فلامنت کجراه: اگر برای تهیه لباس کار مهندسی تابستانی به دنبال پارچه هستید این پارچه از مقاومت بالایی برخوردار است و به همین منظور کاربرد بیشتری نسبت به پارچه های دیگر دارد. فلامنت کجراه در ضخامت های مختلف عرضه می‌شود و گزینه مناسبی برای تولید لباس کار مهندسی تابستانی می‌باشد.
  • کتان: کتان، را می‌توان از محبوب ترین پارچه ها دانست. کتان پارچه‌ای است که دارای مقاومت بالا است مخصوصا در مقابل حرارت. این پارچه محبوب بیشتر در فصل گرم به دلیل عبور هوا از منافذ آن استفاده می‌شود پس کتان را نیز می‌توان در لباس کار مهندسی تابستانی استفاده کرد.
  • تترون: تترون پارچه ای است با ضخامت کم از تترون در پوشش هایی استفاده می‌شود که خطرات کمی افراد را تهدید می‌کند. به دلیل نازک بودن در موارد ضروری امنیت ایجاد نخواهد کرد.
  • ترگال: اگر بخواهم ترگال را با یک مثال به شما توضیح دهم باید به دوران مدرسه برگردید، این پارچه در یونیفرم های مدرسه استفاده می‌شد. ترگال از ویسکوز و پلی استر تهیه و تولید می‌شود، نسبتا از تترون ضخیم تر است و در نتیجه مقاومت نسبتا بیشتری دارد. تترون و ترگال بسیار شبیه به هم هستند و فقط در ضخامت آنها تفاوت دیده می‌شود.

مشخصات بهترین لباس کار مهندسی تابستانی

تمامی مشاغلی که ممکن است در شرایط ویژه، مشغول به کار باشند، نیاز به داشتن لباس کار مخصوص دارند، برای مثال پزشکان با توجه به شرایط ویژه کرونا که امروزه گریبانگیر همه شده است، نیاز به پوششی دارند که احتمال انتقال ویروس را کاهش دهد و همچنین آنها را از خطر دور نگه دارد.

برای مهندسان هم دلایلی مشابه وجود دارد. برای مثال مهندس ساختمان در حین انجام فعالیت های ساختمانی اگر لباس کار مهندسی به تن نکند قطعا لباس شخصی اش در بهترین شرایط با خاک یکسان می‌شود. همچنین خطراتی از قبیل افتادن مصالح ساختمانی یا لیز خوردن و افتادن خود شخص وجود دارد.

لباس کار مهندسی تابستانی برای چه لازم است؟

فرض کنید در گرمای چهل درجه تابستان در یک فضایی که هیچ خنک کننده ای وجود ندارد لباس مخصوص کار به تن کرده و شروع به فعالیت کنید. افزایش بازدهی در هنگام کار است چرا که گرمای مستقیم در تابستان هنگام کار و فعالیت، توسط هر کسی و در هر زمینه ای شخص را از پا در می‌آورد و سرعت کار را به حداقل می‌رساند، بنابراین مهم است که از چه لباسی و با چه متریالی برای کار استفاده می‌کنید.

اگر با مشاوران ما در گروه تولیدی لباس فرم بافتینه همراه ما باشید خرید لباس کار شما به راحتی انجام می شود. بزرگترین هدف ما در گروه تولیدی لباس فرم بافتینه کسب رضایت مشتریان میباشد.

Back to list

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 10 =