مقالات

لباس کار یکسره

لباس کار یکسره

انواع لباس یکسره شامل

  • جین
  • لباس یکسره زنانه
  • جوشکاری
  • لباس یکسره کتان
  • لباس یکسره مهندسی تابستانی

پنج نوع لباس یکسره در بازار فروش لباس کار موجود است که از بهترین و پر فروش‌ ترین انواع لباس کار ها می باشند. با توجه به اینکه لباس‌ ها در محل کار به دلیل فعالیت‌ های گوناگون احتمال چرک شدن یا پارگی دارد برای این منظور بهتر است که از لباس کار استفاده شود تا از پارگی و کثیف شدن لباس جلوگیری شود.

لباس کار های یکسره گزینه مناسبی هستند‌‌‌، پیشنهاد ما به شما این است که از لباس کار یکسره استفاده کنید این لباس ها نسبت به لباس های دیگر ضخیم تر و راحتی بهتری دارند و در صورت کثیف شدن به راحتی قابل شستشو هستند.

لباس‌ کاری متریال چسب

لباس‌ های کاری که از متریال چسب لباس استفاده شده است در مقایسه با سایر لباس‌ هایی که از زیپ یا دکمه استفاده شده است مزیت بهتری دارد.

برنامه ریزی و طریقه دوخت لباس کار به این گونه است که باید لایه دوزی، چند باره و محکم و مقاوم باشد. در بیشتر اوقات برای دوخت‌ ها از نخ‌ های وینیل استفاده می‌کنند.

دلایل پرکاربرد بودن لباس کار یکسره چیست؟

لباس‌ های یکسره در بین افراد بسیار طرفدار دارد. علت آن این است که به راحتی پوشیده می‌ شود و در حین کار از آزادی عمل بیشتری نسبت به لباس های دیگر دارد.

در حقیقت این نوع لباس کار ها را می‌ توان بر روی سایر لباس‌ های دیگر تن کرد این موضوع از مزایای این نوع لباس به حساب می آید.

ممکن است لباس‌ کار های یکسره، به زائده‌ های فیزیکی مختلف گیر کند که بر همین اساس ممکن است احتمال بروز حادثه پیش آید. همچنین با تبادل حرارتی داخل لباس کار های یکسره راحت‌ تر بوده و تعادل دمایی نیز به سادگی انجام خواهد شد.

لباس کار یکسره

ویژگی‌های لباس کار یکسره

جنس لباس کار یکسره بستگی به نوع شغل و حرفه شما دارد که می تواند متفاوت باشد.

  • الیاف مصنوعی
  • ویسکوز
  • کتان

با ترکیب کردن مواد بالا می‌ توان پارچه‌ های دیگری را نیز تولید کرد. کیفیت پارچه لباس کار از اهمیت بالایی برخوردار است.

مهم‌ ترین و مصرفی ترین جنس پارچه‌ های لباس کار سه پارچه زیر هستند:

  • فلامنت کجراه
  • ترگال
  • تترون

این سه پارچه از دوام و استحکام بالایی برخوردار هستند به همین دلیل در بیشتر لباس کار ها از این سه نوع پارچه استفاده میشود.

در برخی از لباس کار ها احتمال دارد که برای بهینه‌ سازی در موارد خاص، از الیافی مصنوعی استفاده کنید. مثلا با استفاده از آلومینیوم یا آزبست برای تهیه لباس کارگران ریخته‌ گری ذوب فلزات بهره بگیرید.

لباس کار یکسره

لباس کار یکسره در محل هایی که خطرات و آسیب‌ های ناشی از آلاینده‌ های شیمیایی و گرد و خاک قابل انفجار است بهتر است که از لباس‌ های بدون آستری، جیب دار و لبه دار استفاده کنید.

تنها در صورتی که در محیط آلودگی‌ هایی ناشی از مواد شیمیایی مانند لباس ضد نفوذ مایعات که بدون سوراخ است. همچنین به دلیل خاصیت ضد الکتریسیته ساکن بودن بسیار حائز اهمیت است و باید توجه لازم را در این راستا نمود.

ما در تولیدی لباس فرم بافتینه به فکر کسب رضایت شما مشتریان عزیز هستیم که با تولید لباس های کار با کیفیت برای تمامی نقاط ایران راحتی را برای شما می خواهیم. با ما در تولیدی لباس فرم بافتینه به بهترین ها فکر کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

Back to list

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − پنج =