مقالات

موارد مهم در انتخاب یک لباس کار یا البسه

موارد مهم در انتخاب یک لباس کار یا البسه

مسائل بهداشتی و ایمنی

در بعضی از صنایع مانند مراقبت های بهداشتی ، مهمان نوازی ، تولید و اصلاحات ، کارفرمایان باید دستورالعمل هایی را برای محافظت از کارمندان یا دیگران در برابر صدمات اجرا کنند.

این دستورالعمل ها اغلب محدودیت های مربوط به لباس و ظاهر را شامل می شوند. ممکن است متخصصان منابع انسانی ملزم به اجرای چنین محدودیت هایی شوند و مجبور باشند درخواست معافیت از این سیاست ها را رد کنند.

لباس های کار مطابق با فرهنگ ها

فرهنگ ها و ارزش ها ممکن است از یک تصویر جدی و رسمی در یک شرکت استقبال کنند. لباس فرم در یک شرکت تحویل زیادی را ایجاد میکند و این یک امر مهم است.

لباس غیر رسمی طرح دار و غیر رسمی (که هنوز هم به عنوان نوعی لباس فرم عمل می کند) در یک شرکت تازه تاسیس میتوان تحولات زیادی را ایجاد کرد.

کار فرمایان همچنین باید استانداردهای مربوط به صنعت یا مقررات ایمنی مربوط به لباس و ظاهر کارکنان را در نظر بگیرند.

محدودیت ها و نیاز ها در مورد لباس کار

برخی از معافیت های درخواستی ممکن است ناشی از نیاز کارمندان یا کارگران به پوشیدن برخی لباس های خاص باشد.

محدودیت ها گاه در موارد ایمنی خود را نشان میدهند گاه در محدودیت های فرهنگی و غیره… نیاز ها نیز در حوزه های مختلف قابل برسی است.

در محیط های کار و ارگان های دولتی لباس های کار باید به نوعی پوشش دهنده فرهنگ یک اداره یا ارگان باشد.

شناخت خطرات و محدودیت ها در محیط های کار

لباس های کار و البسه های کار بافتینه همگی با رعایت استاندارد ها طراحی و تولید میشوند فقط کافی است که اطلاعات شغلی خود را در اختیار مشاوران ما قرار دهید و به بهترین لباس های کار و البسه های کار دسترسی داشته باشید.

در هر محیط کار عواملی وجود دارند که محدودیت هایی برای انتخاب لباس کار ایجاد میکند ، اما جای نگرانی نیست ما هسیتم که تمامی محدویت های شما را تبدیل به یک فرصت برای انتخاب کاربردی کنیم.

با شناخت خطرات و محدودیت ها در محیط های کاری قادر خواهید بود که لباس های کار و البسه های مناسب را انتخاب کنید.

موارد مهم در انتخاب یک لباس کار یا البسه

استثنا در لباس های کار

یک استثنا را به مشکلی غیر معمول برای کار فرض نکنید ، مشکلاتی مانند یک مشکل جدی ایمنی یا دیگر مشکلات موجود در محیط های کاری توسط گروه تولیدی لباس فرم بافتینه قابل حل است.

کارفرمایان باید آمادگی لازم را برای ایجاد استثنا در قوانین لباس کار را داشته باشند ، درصورتی که فرد یا افرادی که در یک محیط خاص مشغول کار باشند میتوانند لباس های کار ویژه ایی را داشته خریداری کنید.

رسالت ما در گروه تولیدی لباس صنعتی بافتینه کسب رضایت مشتریان با تولید لباس های کار کاربردی است. هدف ما کسب رضایت مشتریان میباشد.

Back to list

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + یازده =