مقالات

نکات طلایی هنگام خرید کاپشن زمستانه

نکات طلایی هنگام خرید کاپشن زمستانه

کاپشن چیست؟

کاپشن ها معمولا سبک تر و غیر رسمی تر از پالتو هستند و از همین نظر نیز کاربرد بسیار بیشتری از پالتوهای پاییزی و زمستانی دارند.

اما اینکه یک کاپشن خوب چه کاپشنی است و چه ویژگی هایی باید داشته باشد، نکته ای است که باید به آن توجه ویژه ای داشت تا خریدی مناسب و کاربردی را در فصل های سرد سال داشته باشید.

کاپشن از انواع لباس های روپوش و گرم است که معمولا از اواسط فصل پاییز تا اوایل بهار مورد استفاده قرار می گیرد.

جنس شمعی ضدآب، انتخابی همیشگی در کاپشن ها

کاپشن هایی که در پوشش ظاهری آن از جنس پارچه های شمعی استفاده شده است، به شرط استفاده از آستر پشم شیشه یا پشم ضخیم، می تواند بهترین انتخاب برای پاییز و زمستان باشد؛ چراکه می تواند شما را در روزهای بارانی و برفی، از استفاده از چتر بی نیاز کند.

رنگ و سادگی در کاپشن را در نظر داشته باشید

از آنجایی که کاپشن ها از جمله لباس های گران قیمت زمستانی هستند، هنگام انتخاب نمونه مورد نظر توجه ویژه ای به رنگ آن داشته باشید.

رنگ کاپشن باید با اکثر لباس های شما ست باشد. بنابراین اگر طرفدار رنگ های شاد هستید سعی کنید تا رنگی هماهنگ با سلیقه خود در انتخاب شلوار، کفش یا شال های دیگرتان انتخاب کنید. در غیر این صورت پیشنهاد می کنیم که به انتخاب رنگ های خنثی نظیر مشکی یا طوسی قناعت کنید.

در عین حال اگر امکان تعویض و خرید هرساله کاپشن را ندارید به شما پیشنهاد می دهیم که مدل های ساده تر را برای خود انتخاب کنید.  چراکه بسیار کم پیش می آید که مدل های ساده تر از مد بیفتند. در عین حال توجه داشته باشید که در بیشتر موارد سادگی در زیبایی است.

نکات طلایی هنگام خرید کاپشن زمستانه

کاپشن آزاد بخرید، نه گشاد بی قواره

دقت داشته باشید که یک کاپشن خوب باید برای حداقل برای پوشیدن دو لباس ضخیم زیر کاپشن مناسب باشد و در عین حال نیز نباید آنقدر گشاد باشد که استایل ظاهری شما را به هم بریزد و شما را شلخته نشان دهد.

پیشنهاد ما به شما این است که برای خرید کاپشن، نمونه ای را انتخاب کنید که در آن احساس راحتی و آزادی بیشتری می کنید.

اور سایز

توجه داشته باشید که عمر این مد ممکن است بسیار کوتاهتر از آنچه می پندارید باشد و شما در آینده ای نه چندان دور مجبور شوید بار دیگر برای خرید یک کاپشن مناسب، روانه بازار شوید.

مدل کاپشن های اورسایز که طی دو سال گذشته توانسته اند جایگاهی برای خود در بازار بیابند شاید انتخاب خوبی برای استایل کژوال مورد نظر شما باشد.

خرید کاپشن به راحتی انجام می شود کافی است با تولیدی لباس فرم بافتینه همراه باشید. ما بهترین ها را برای شما می خواهیم، جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

Back to list

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =