مقالات

چاپ لوگو روی تی شرت تبلیغاتی

چاپ لوگو روی تی شرت تبلیغاتی

چاپ لوگو روی تی شرت تبلیغاتی

روش‌ های زیادی وجود دارد که می توانید لوگو یا طرح مورد نظرتان را روی تی شرت بیاندازید.

بعد از این که از مراحل انتخاب لوگو یا طرح را که می‌ خواهید روی تی شرت تبلیغاتی بیاندازید عبور کردید زمان انتخاب نوع چاپ یا هر روش دیگری برای ساخت تی شرت تان است.

چاپ دی.تی.جی

تجهیزات مورد نیاز این روش چاپگر دی.تی.جی، پرس حرارتی است. این بهترین روش چاپ تی شرت است اگر طرح های رنگارنگ را برای تعداد کم مثلاً پنج تی شرت یا کمتر از آن چاپ می کنید.

برای انجام این چاپ به دستگاه های دی.تی.جی نیاز دارید. این عمدتا برای تی شرت های ترکیبی پنبه ای استفاده می شود.

در این چاپ می توانید از رنگ های نامحدود حتی بیش از صد رنگ استفاده کنید. شما می توانید طرح ها و الگو های خود را طراحی کنید، سفارشی سازی های خود را حتی با نام یا عکس های خود انجام دهید.

رنگ با این چاپ زنده تر از چاپ روی صفحه، با دستی نرم تر به نظر می رسد. این روش به اندازه چاپ روی صفحه دوام ندارد و ممکن است پس از شستشو های زیاد محو شود.

چاپ لوگو روی تی شرت تبلیغاتی

لیزری

به یاد داشته باشید که باید از کاغذ انتقال حرارت جوهر افشان فقط با چاپگر جوهر افشان استفاده کنید و همین امر در مورد کاغذ انتقال لیزری و چاپگر لیزری نیز صدق می کند.

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که اگر تی شرتی دارید که گرمای دستگاه پرس حرارتی را نمی گیرد، به سادگی نمی توانید با این روش روی آن چاپ کنید.

در نهایت، به اندازه طرح چاپ روی صفحه با دوام نیست چاپ ممکن است با شستشو ترک بخورد یا محو شود.

این روش با تی شرت های سفید و رنگ روشن عالی است اما برای تی شرت های تیره باید اتو مخصوص دیگری روی کاغذ ترانسفر برای پارچه های تیره خریداری کنید و روند کمی متفاوت است.

چاپ سیلک

چاپ روی صفحه محبوب ترین و پر کاربرد ترین فرآیند چاپ برای تی شرت های زیبا است، به خصوص زمانی که چاپ فله ای روی تی شرت تبلیغاتی دارید.

شامل استفاده از صفحه نمایش برای استفاده از جوهر روی تی شرت است. اثر هنری به دست آمده از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و می تواند برای مدت طولانی دوام بیاورد.

این بسیار مقرون به صرفه و با دوام است. در این فرآیند جوهر مستقیماً از طریق صفحات توری روی تی شرت اعمال می شود.

این روش نسبتاً بسیار ارزان است. اما از آن جایی که هر رنگ به یک صفحه نمایش جداگانه نیاز دارد، وقتی طرحی با رنگ های زیاد در آن دارید، این روش می تواند گران قیمت باشد.

برای این که چاپ روی صفحه مقرون به صرفه باشد، باید تعداد زیادی تی شرت را همزمان با همان طرح چاپ کنید.

شما باید تعداد رنگ های جوهر و محل طراحی را به حداقل برسانید. اگر طرحی که دارید فقط یک یا دو رنگ دارد می توانید به تعداد کم چاپ کنید و باز هم به صرفه خواهد بود.

اگر طرحی با حداکثر سه رنگ دارید، چاپ روی صفحه از هر روش دیگری برای چاپ بهتر است.

وینیل برش سی.ا.ان

در این فرآیند برش های وینیل در روکش مات یا براق با حرارت روی تی شرت اعمال می شود. این طرح از ورق های وینیل یک دست رنگی، با کمک دستگاه بریده شده است.

چاپ وینیل معمولاً یک فرآیند یک رنگ است و روشی نسبتاً مقرون به صرفه به غیر از هزینه برش های تخصصی است. وینیل با انواع چاپ و طرح های مختلف موجود است.

یک مشکل این است که هر طرح باید یک به یک برش داده شود و فرآیندی کند است. برای تعداد کمی عالی است اما برای تعداد بزرگ تر عالی نیست. اگر طرح بزرگ باشد ممکن است بیش از حد سفت و سنگین به نظر برسد. این یک فرآیند بسیار با دوام و مقرون به صرفه است.

اگر با مشاوران ما در گروه تولیدی لباس فرم بافتینه همراه ما باشید خرید لباس کار شما به راحتی انجام می شود. بزرگترین هدف ما در گروه تولیدی لباس فرم بافتینه کسب رضایت مشتریان میباشد. با ما در تولیدی لباس فرم بافتینه به بهترین ها فکر کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

Back to list

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 16 =