مقالات

آشنایی با برخی از لباس کار های صنعتی

آشنایی با برخی از لباس کار های صنعتی

خرید لباس کار

تولیدی لباس فرم بافتینه برای رفاه حال مشتریان خود، شرایط فروش غیر حضوری را فراهم کرده و شما با یک تماس از سر تا سر ایران می توانید لباس کار خود را سفارش دهید.

شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت تولیدی لباس فرم بافتینه محصولات موجود در سایت را بررسی کنید و سپس سفارشات خود را ثبت کنید.

لباس کار صنعتی

لباس کار در مدل های مختلف با ویژگی های منحصر به فرد تولید شده است که استفاده از آن ها به نوع کار و فعالیت افراد بستگی دارد.

از انواع لباس کار صنعتی می توان به لباس های صنعتی یکسره، لباس کار دو تکه، لباس کارهای صنعتی آلومینیومی و غیره اشاره کرد.

انواع لباس کار صنعتی

لباس کار های صنعتی یکسره، تمام بدن را به صورت یک پارچه می پوشانند. در حقیقت شلوار و بلوز به یک دیگر متصل هستند و با باز کردن دکمه و یا زیپ تعبیه شده در ساختار آن، می توان این نوع لباس را پوشید.

در لباس های دو تکه، قسمت شلوار از پیراهن جدا می باشد، در نتیجه پوشیدن آن ها راحت است. لباس های یکسره و دو تکه می توانند آستین بلند و یا آستین کوتاه باشند که این به نوع کاربری آن ها بستگی دارد.

آشنایی با برخی از لباس کار های صنعتیلباس های سه تکه

لباس های سه تکه نمونه دیگری از لباس کار های صنعتی می باشند. این نوع لباس ها از سه تکه چون شلوار، پیراهن و کاپشن یا کت تشکیل شده اند.

شلوار های موجود در این نوع لباس ها می توان پیشبند دار باشد و یا ساده و بدون پیش بند باشد.

توجه کنید که کت و یا کاپشن را می توان در فصول سرد سال استفاده کرد. این لباس ها برای مشاغل صنعتی کم خطر مورد استفاده قرار می گیرند.

لباس کار و ویژگی های آن

لباس های کار جنبه های مختلفی دارند که می توان به جنبه استحفاظی و ایمنی، جنبه زیبایی محیط کار، جنبه یکسان بودن کارکنان و غیره اشاره کرد. اما بیشتر جنبه استحفاظی و ایمنی افراد اهمیت دارد.

از ویژگی ها و خصوصیات لباس کار صنعتی می توان به جنس پارچه استفاده شده در دوخت آن ها، مدل آن ها، سایز و اندازه، یکسره بودن یا دو تکه بودن آن ها وغیره اشاره کرد.

بزرگ ترین هدف تولیدی لباس فرم بافتینه کسب رضایت شما مشتریان عزیز است، جهت اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در تماس باشید.

Back to list

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + سه =