مقالات

انواع لباس نیروی انتظامی و ویژگی‌های آن

انواع لباس نیروی انتظامی و ویژگی‌های آن

پیراهن سبز فرم نیروی انتظامی

لباس کارها از جمله مهمترین تجهیزات ایمنی فردی می‌ باشند که در طرح‌ ها و مدل‌ های متفاوتی تولید شده‌اند، لباس کارها به دو تقسیم می‌شوند یکی به جهت نظم و آراستگی در محیط کار و دیگری محافظت از کارگران است.

پیراهن سبز فرم نیروی انتظامی از مهمترین و پر کاربردترین فرم های نظامی می‌باشد که در سایزهای متفاوتی تولید می‌شود.

چرا لباس یگان ویژه با دیگر نیروها متفاوت است؟

برای پاسخ به این سؤال باید ابتدا درباره‌ی مفهومی به نام تاکتیکال صحبت کنیم. همان طور که می‌دانید، نیرو های یگان‌ های ویژه یا تاکتیکال، باید در شرایطی سخت تر از دیگر نیروها به انجام وظیفه بپردازند.

به همین دلیل البسه‌ی ایشان باید بیش از دیگر نیرو ها برای انجام وظایف بهینه گردد. همچنین، گاه در البسه‌ی این نیرو ها باید جا برای قرارگیری تجهیزات خاصی نیز فراهم شود.

لباس نیروی انتظامی

در طول دهه‌ های بعدی، با شروع تغییرات جهانی، لباس‌ها مجددا تغییر یافتند.

لباس نیروی انتظامی تا حدودی سابقه بالایی دارد. در گذشته یک شهر توسط قاضی القضات و رئیس نیرو های برقراری نظم و سربازان‌، اقدام به برقراری نظم شهر می‌کردند. با مشخص کردن یک لباس یک دست و یک شکل بسته به نظر آن‌ ها بود.

انواع لباس نیروی انتظامی و ویژگی‌های آن

خرید لباس یگان ویژه ناجا

در صورتی که شما تمایل دارید که لباس یگان ویژه نیرو های انتظامی را خریداری کنید. خوب است که سری به فروشگاه‌ های معروف و معتبر لباس کار بزنید، چرا که از این بابت خیال تان آسوده خواهد شد که از بهترین جنس و متریال استفاده شده است.

در سال‌ های کنونی، بیشتر افراد از لباس‌ های تاکتیکال نظامی استفاده کردند. زیرا این نوع لباس‌ ها دارای دو امتیاز منحصر به فرد هستند:

  • ظاهر مناسب و شیک
  • مقاومت بالا

لباس های نیروی انتظامی شامل موارد زیر می باشد:

  • لباس یگان ویژه نیروی
  • لباس تاکتیکال یگان ویژه نیروی انتظامی
  • لباس سوسکی یگان ویژه

انواع لباس های نیروی انتظامی برای نیرو ها و یگان‌ های ویژه وجود دارد که هر کدام از آن‌ ها از ویژگی‌ های متفاوتی برخوردار هستند.

ما در تولیدی لباس فرم بافتینه به فکر کسب رضایت شما مشتریان عزیز هستیم که با تولید لباس های کار با کیفیت برای تمامی نقاط ایران راحتی را برای شما می خواهیم. با ما در تولیدی لباس فرم بافتینه به بهترین ها فکر کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

Back to list

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =