مقالات

انواع پارچه های لباس کاری

انواع پارچه های لباس کاری

پارچه فلامنت ویسکوز لباس کاری

در هنگام خرید لباس کار توجه به نوع جنس بسیار مهم است. لباسی که از پارچه با درصد بالای فلامنت تولید شده است علی الخصوص در مناطق گرمسیر و در فصل گرم می تواند آزاردهنده و خسته کننده باشد. کلافه گی و خستگی پرسنل کارخانه میتواند دلیلی در جهت پایین آمدن راندمان کاری شود.

در کشور ما سالهاست که کارخانجات مختلفی اقدام به تولید پارچه های فلامنت ویسکوز با کیفیت های مختلف می کنند.

پارچه کتان لباس کاری

در هنگام خرید حضوری و یا خرید اینترنتی لباس کار اگر قصد خرید لباس کار کتان را دارید، می توانید از فروشنده تضمین بخواهید تا از پارچه کتان اصل جهت تولید لباس کارتان استفاده کند. البته تولیدکنندگان لباس کار به موضوع آبرفت پارچه کتان باید توجه داشته باشند.

در هنگام سفارش لباس کار از فروشنده بخواهید تا مسئولیت آبرفت پارچه را برعهده بگیرد به این صورت که هنگام برش لباس کار قد لباس را کمی بیشتر در نظر بگیرد تا بعد از شست و شو و آبرفت دچار مشکل نشوید.

در تولید لباس کار مدیریتی و یا لباس کار جوشکاری و صنایع برق باید از پارچه صد درصد کتان استفاده شود.

انواع پارچه های لباس کاریپارچه تترون

یکی دیگر از زمینه های مصرف پارچه های تترون تولید پیراهن اداری، پیراهن پاگون دار و نگهبانی و پیراهن های پارکبانی می باشد.

کارخانه های نساجی متعددی در کشور ما اقدام به تولید پارچه تترون کرده اند از جمله تترون اردکان، تترون بروجرد و یا تترون آیدین بافت که با کیفیت نسبتا پایین تر در تولید روپوش های رستورانی مورد استفاده قرار می گیرد.

پارچه های تترون در زمینه تولید لباس کار صنعتی کاربرد چندانی ندارند. این پارچه ها بیشتر در تولید روپوش های پزشکی، لباس رستورانی و لباس بیمارستانی مورد استفاده قرار می گیرند.

پارچه جین

ظاهر شکیل و اصطلاحا اسپرت لباس کار جین سبب شده تا امروزه طرفداران زیادی پیدا کند.

پارچه جین لباس کاری نیز در دسته پارچه کتان قرار می گیرد.

لباس کار جین می تواند به عنوان لباس کار جوش کاری، لباس کار اداره برق و صنایع الکتریکی مورد استفاده قرار گیرد.

انواع پارچه های پلی استر پنبه

پارچه های پلی استر پنبه به علت بالاتر بودن وزن شان در هر متر مربع نسبت به پارچه های فلامنت ویسکوز ضخیم ترند.

لباس کار تولید شده از این نوع پارچه ظاهری استوارتر و شیک تر دارد. وجود درصدی از پنبه در ترکیب این نوع پارچه سبب شده تا دوام این لباس در برابر ذرات پرتاب شونده در جوشکاری، سنگ کاری و فرزکاری و غیره بیشتر باشد.

در تولید لباس کارهای با کیفیت بالاتر از پارچه های پلی استر پنبه استفاده می شود. منظور از کیفیت بالاتر لباس کاری است که ظاهری شیک تر و دوامی بالاتر داشته باشد.

استفاده از انواع پارچه های مرغوب و با کیفیت، راحت و با دوام بالا که از قابلیت شستشوی مداوم برخوردار باشد همواره در دستور کار تولیدی لباس فرم بافتینه قرار داشته است. بزرگ ترین هدف تولیدی لباس فرم بافتینه کسب رضایت شما مشتریان عزیز است.

Back to list

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 3 =