مقالات

بهترین خرید لباس کار

بهترین خرید لباس کار

بهترین فصل برای خرید لباس کار تبلیغاتی چه زمانی است؟

همیشه سعی بر این بوده است که این لباس کارها در بهترین زمان ممکن به دست مصرف کننده و مشتریان احتمالی آینده برسد.

خرید لباس کار تبلیغاتی اصولا زمان خاصی ندارد اما خریداران سعی میکنند لباس کار تبلیغاتی را قبل از عید به مشتریان خود برسانند تا دم عید یک هدیه‌‌ی خوب از طرف تولید کنندگان داشته باشند و سال را با لباس کار جدید شروع کنند.

پارچه نسوز لباس کار

پارچه های نسوز به دلیل مقاومت بالایی که دارند در عایق بندی دیگ های بخار، ساختمان ها و کارخانجات، نیروگاه های برق، عایق کاری تاسیسات و لوله ها کاربرد دارند.

این نوع پارچه‌ها مقاومت بالایی در برابر حرارت، سایش، جریان، کشش و فشار از خود نشان می دهند.

تولید لباس کار

از میان مشاغل مختلف کارگران در هر زمینه‌‌ای به پوشاک بیشتری نیاز دارند و در تولید آن باید دقت بیشتری به کار برد، افرادی که بیشتر از دیگران در معرض خطر قرار دارند، این لباس کارگری باید بتواند از تن و جان این کارگران به خوبی حفاظت کند. لباس کار باید مستحکم و مقاوم باشد تا در مدت زمان کم خراب نشود.

بهترین خرید لباس کارقیمت لباس کار

همه میدانیم که قیمت رابطه‌ی مستقیمی با لوازم اولیه‌ی در چرخه‌ی تولید هر جنسی را دارد، البته تولید کننده هم مهم است که صادق باشد یا خیر. در هر روی قیمت رابطه‌ی مستقیم و نمایی با مواد اولیه در زنجیره تامین آن دارد.

اگر بخواهیم در مورد قیمت لباس کار مسائلی را مطرح کنیم باید به نکات بسیار زیادی توجه داشته باشیم. اینکه قیمت لباس کار به چه ویژگی هایی بستگی دارد و یا اینکه آیا آن را باید بر اساس قیمت آن سنجید یا خیر؟

بهتر است در هنگام خرید لباس کار قیمت لباس کار را پارامتری برای خرید در نظر نداشته باشید، چرا که اگر صرفا بر اساس قیمت انتخاب کنید هم تنوع انتخابتان کاهش یافته و از آن طرف امکان دارد جنس مناسبی خرید نفرمایید.

بهتر است با بررسی اجناس مختلف و از روی آگاهی خرید کنید و قیمت خرید لباس کار پارامتر حیاتی برای انتخابتان نباشد.

خصوصیات لباس کار با پارچه نسوز

  •  این لباس های کار نسوز، ضد اسید و باز هستند
  •  توانایی تحمل دمای بالا تا هزار و پانصد درجه سانتی گراد را دارند
  •  ضد روغن هستند
  • دارای انعطاف پذیری بالایی هستند

تولید لباس کار با قیمت عمده در تولیدی لباس فرم بافتینه با توجه به جنس پارچه به کار رفته در دوخت این نوع البسه، طرح‌ها و رنگ‌های مختلف و کیفیت، بسته به نیاز شرکت یا صاحب کالا متفاوت است.

Back to list

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 13 =