مقالات

ترکیب های لباس کار

ترکیب های لباس کار

رنگ ها

در مورد رنگ‌ ها، چند راه برای انجام آن وجود دارد. اگر تازه کار هستید و می‌خواهید به اصول اولیه یا کلاسیک پایبند باشید، رنگ‌ های یک خانواده، رنگ‌ های مجاور یکدیگر در چرخه رنگ یا رنگ‌ های مخالف یکدیگر را در رنگ انتخاب کنید.

یک انتخاب اشتباه، لایه‌ بندی خنثی‌ها با هم است. البته می‌توانید با رنگ‌ های مختلف کنتراست ایجاد کنید، اما مطمئن شوید که حداکثر دو تا سه رنگ را رعایت کنید، در غیر این صورت ممکن است برای چشم‌ها زیاد باشد. سعی کنید رنگ ها را در همان سطح اشباع نگه دارید.

رنگ ها در ترکیبات لباس های کار دقیقا مانند موارد دیگر زندگی بسیار مهم هستند ، شما با یک انتخاب خوب خواهید توانست بهترین ها را در دسترس داشته باشید.

ترکیب مناسب لباس کار

با انتخاب نشانه‌ هایی از مد جهانی، استایل‌ های کاری، و البته ، داغ‌ ترین آیتم فصل، جلیقه‌ ها و کاپشن ها را با لباس های کار خود جفت کنید. می‌توانید یک اورکت بلند به آن اضافه کنید تا ظاهرتان را برجسته کند.

یکی دیگر از تکنیک های عالی این است که ژاکت درشت خود را روی یک لباس دکمه دار یا پیراهن بزرگ مورد علاقه خود ست کنید.

پوشیدن کلاه می تواند جلوه ای عالی به ظاهر شما ببخشد. با ورود در صفحه های محصولات ما در وب سایت های فعال ما ابتدا سرنخ بگیرید و به یک  ترکیب ایده آل برسید.

ادغام فصل ها

شما می توانید قطعاتی از کمد لباس های بهار و تابستان خود را با حسن نیت لایه بندی در فصل زمستان بگنجانید. لباس های زمستانی یا  تابستانی مورد علاقه خود را روی تی شرت های آستین کامل یا ژاکت، حتی یقه اسکی و جوراب شلواری پایین بپوشید.

ادغام لباس های کار با مشاوران ما به راحتی شکل میگیرد ، برای رسیدن به ترکیب مد نظر با ما همراه باشید.

الگو ها

می توانید تضاد ایجاد کنید  نکته خوب دیگر این است که رنگ لباس کار خود را در قسمت یا لایه دیگری از کل لباس خود مطابقت دهید.

لایه بندی و ترکیب ها و الگوها بسیار مهم است، اما همیشه می توانید از ستاره های استایل موجود در تولیدی لباس فرم بافتینه که در مد های روز هستند الهام بگیرید.

اگر از چند مدل لباس کار مختلف استفاده می کنید، سعی کنید آنها را در تمام ظاهر خود پخش کنید.

ترکیب های لباس کار

ایده هایی برای لایه بندی

به یاد داشته باشید که هیچ قانون سخت و سریعی وجود ندارد و برای به دست آوردن ظاهری عالی، مهم است که با قطعات بازی کنید و ببینید چه چیزی برای شما مناسب تر است.

راه های بی شماری برای لایه بندی قطعات زمستانی در این فصل وجود دارد که در نمونه محصولات ما میتوانید به برخی از آنها نگاه کنید.

رسالت ما در گروه تولیدی لباس فرم بافتینه رسیدن شما به بهترین لباس های کار در فصول مختلف میباشد. از حمایت های شما کمال تشکر را داریم.

Back to list

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =