مقالات

خرید انواع مدل لباس کار با پارچه های مختلف

خرید انواع مدل لباس کار با پارچه های مختلف

خرید لباس کار

طعم شیرین کیفیت بالا و قیمت مناسب را با خرید انواع مختلف لباس کار از تولیدی لباس فرم بافتینه امتحان کنید. تولیدی لباس فرم بافتینه با اشراف به برترین و جدیدترین دانش روز دنیا، آشنا با فناوری های نوین روز و دسترسی به مجهزترین ابزارآلات و برخورداری از کادری با تجربه و متخصص جهت ارائه خدمات با کیفیت در حوزه تولید لباس کار با قیمت عمده در خدمت شماست.

دو مورد مهم برای نیاز به خرید لباس کار

  • تهیۀ لباس کار برای حفاظت از جان کارگران در برابر خطرات ناشی از برخی از کار ها، مانند جوشکاری، کار در برابر کوره، کار با اسید و غیره که ممکن است جان کارگر در خطر باشد.
  • خرید لباس کار تبلیغاتی و یا تهیۀ لباس کار جهت پرسنل کارخانه، جهت حفظ نظم و تفکیک کارگران و کارمندان بخش های مختلف کارخانه از طریق تفکیک مدل و یا رنگ لباس کار های مورد استفاده توسط آنان.

خرید انواع مدل لباس کار با پارچه های مختلفلباس کار

ظاهر شکیل کاپشن شلوار کار و لباس کار دو بنده سبب شده تا این لباس ها به عنوان یک لباس کار شیک و یا اصطلاحاََ لباس کار مهندسی شناخته شوند.

لباس کار در دو مدل کاپشن شلوار و دوبندۀ رکابی جین با توجه به اینکه یک لباس کار پنبه ای و یا اصطلاحاََ لباس کار کتان است می تواند به عنوان لباس کار جوشکاری و یا جهت کار هایی که با حرارت سبک، سر و کار دارند، مثل فرز کاری، سنگ بری و غیره مورد استفاده قرار گیرند.

دوخت لباس کار

لباس کار مهندسی در رده‌ی انواع لباس کار جوشکاری و لباس کار با دوام نیز قرار می گیرد.

با توجه به استفادۀ زیاد کاپشن شلوار در کار هایی مثل جوشکاری و یا همۀ کار هایی که با حرارت سر و کار دارند، در دوخت لباس کار از نوعی نخ استفاده می شود که اصطلاحا نسوز است، یعنی مقاومت بالاتری نسبت به نخ های معمولی در برابر حرارت دارد.

قواره‌ی لباس کار

در طراحی الگوی لباس کار سعی شده تا علاوه بر راحتی، به ظاهر شکیل این لباس نیز دقت شود، به همین دلیل کاپشن شلوار و لباس کار دوبندۀ رکابی را می توان در دستۀ انواع لباس کار جین و یا همان لباس کار مهندسی قرار داد.

برای خرید انواع لباس کار باکیفیت با ما در تولیدی لباس فرم بافتینه همراه باشید، بهترین و باکیفیت ترین لباسکار ها برای شما عزیزان موجود است کافی است با مشاوارن ما تماس حاصل کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

Back to list

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 7 =