مقالات

خرید لباس های کار با کیفیت

خرید لباس های کار با کیفیت

لباس های کار نسبت به هزینه ها

هنگام تنظیم بودجه خود، هر یک از دسته بندی های را در نظر بگیرید شما میتوانید با در نظر گرفتن هزینه های خود لباس های کار را در قطعه های گوناگون تهیه کنید.

اگر به لایه ها تکیه می کنید، می توانید از قطعات در ترکیب های مختلف برای گرم و خشک ماندن استفاده کنید. ما میدانیم که شما نیازمند به قطعات مختلف هستید و ما در تولیدی لباس فرم بافتینه در حال تولید لایه های مختلف از قیبل پیراهن ها ، تی شرت ها ، کاپشن های زمستانه ، دورس ها ، پلیور ها و غیره … هستیم تا بتوانیم در صورت نیاز در اختیار شما قرار دهیم.

البسه های کار

جوراب و  آنچه زیر کفش یا چکمه می پوشید می تواند تفاوت بین سرد و راحت را ایجاد کند. برای زمستان، ممکن است بخواهید کمی فضای اضافی در کفش یا چکمه‌هایی که می‌خرید بگذارید تا جایی برای یک جوراب یا جوراب شلواری ضخیم‌تر داشته باشید.

به عنوان مثال، اگر مردی برای محل کار کفش های چرمی بپوشد اما آنها را با جوراب های نخی ست کند، احتمالاً پاهایش سرد است ، شما میتوانید جوراب های پشمی انتخاب کنید.

رسالت تولیدی لباس فرم بافتینه

ما در تولیدی لباس فرم بافتینه لباس های کاری مانند لباس های یکسره زمستانی ، لباس های کار دو تکه مناسب زمستان و کلاه و دستکش های گوناگون میباشد.

محصولات ما در تولیدی لباس فرم بافتینه شامل لباس های کار و البسه های کاربردی کار میباشد. البسه هایی که گاها کارایی بالاتری نسبت به خود لباس های کار دارند و می توانند راهگشاه در کار باشند.

خرید لباس های کار با کیفیت

لباس های مورد نیاز شما

موارد مختلفی را که نیاز دارید ضخامت مناسب هر کدام را در نظر بگیرید. علاوه بر این، یک لایه بیرونی که ضد باد و ضد آب است را پیدا کنید تا روی لایه‌های گرم دیگری که انتخاب کرده‌اید بپوشید.

بسته به دمای معمولی در منطقه شما و سطح فعالیت شما، لایه های مختلف ممکن است بهتر از یک پوشش سنگین باشد. لایه های ضد باد و ضد آب را برای افرادی که در محیط بیرونی هستند در نظر بگیرید.

گزینه های گرم نگهداشتن

دستکش گزینه‌ های گرم نگه داشتن دست‌ هایتان متنوع است و به این بستگی دارد که آیا در فضای باز چقدر کار میکنید، رانندگی می‌کنید یا وسایلی را در دستان خود حمل می‌کنید.

طبق آمار، دستکش‌ ها معمولاً انعطاف‌پذیری بیشتری به شما می‌دهند، اما دستکش‌ ها تمایل دارند دست‌های شما را گرم‌تر نگه دارند.

انتخاب دیگر ترکیبی از دستکش است که در آن دستکش انگشتان شما را می پوشاند اما جدا می شود تا انگشتان شما برای ارسال پیامک آزاد باشند زیرا دستکش بدون انگشت است.

Back to list

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + یک =