مقالات

راهنمای خرید کاپشن ورزشی زمستانه

راهنمای خرید کاپشن ورزشی زمستانه

عایق داخلی کاپشن

عایق درون کاپشن به دو قسمت تقسیم می شود، عایق پر و عایق الیاف. عایق پر از نظر برخی افراد محبوب ترین نوع به شمار می رود.

شرکت هایی که کاپشن ورزشی زمستانی را تولید می‌ کند درون آن را عایق الیاف  پر می کنند. مزیت این الیاف این است که به هم نمی چسبند و ظاهر خود را حفظ می کنند.

کاپشنی با عایق پر را نباید در محیطی که مرطوب باشد قرار دهید زیرا به هم می چسبند و عایق بودن خود را از دست می دهد‌.

عایق پر در زمان های گذشته مورد استفاده قرار می گرفت. عایق پر به شما کمک می کند بدنتان به مدت طولانی گرم باشد و احساس سرما نکنید.

طراحی کاپشن

کاپشن هایی که جیب های فراوانی دارند بهترین گزینه هستند زیرا شما می توانید وسایل های مهم را داخل جیب ها قرار دهید تا همیشه در دسترس باشد.

کوهنوردان، اسکی بازها و افرادی که نیاز به کاپشن زمستانی ورزشی دارند باید کاپشنی را انتخاب کنند تا برایشان مشکل ساز یا دست و پا گیر نباشد.

رنگ کاپشن

کوهنوردان و اسکی بازهایی که قصد دارند به قله کوه بروند باید کاپشنی را انتخاب کنند که رنگ روشنی داشته باشد همانند قرمز، نارنجی، سبز و غیره تا از دور بتوان اسکی بازها و کوهنوردان را تشخیص داد.

راهنمای خرید کاپشن ورزشی زمستانهعایق کاپشن

عایق کاپشن بسیار مهم است و می تواند بر روی قیمت کاپشن تاثیر بسزایی داشته باشد.

کمپانی هایی که کاپشن تهیه می کنند درون آن را از پر اردک، غاز، پرندگان دیگر یا از الیاف مصنوعی استفاده می کنند.

رویه مناسب کاپشن

رویه کاپشن قابلیت گرم نگه داشتن شما در مقابل سرما، باد، برف و باران است‌. کمپانی هایی که کاپشن ورزشی زمستانی تولید می کنند رویه آن ها را از الیاف پلی استر و نایلون می پوشانند تا در برابر باران و برف دوام داشته باشد و از خیس شدن جلوگیری کند.

کوهنوردان، ورزشکاران، اسکی بازها و غیره به هنگام خرید کاپشن باید به رویه توجه داشته باشند زیرا مهم ترین گزینه به شمار می رود.

خرید انواع کاپشن زمستانه به راحتی انجام می شود کافی است با تولیدی لباس فرم بافتینه همراه باشید. تولیدی لباس فرم بافتینه با اشراف به برترین و جدیدترین دانش روز دنیا، به بهترین ها برای شما می اندیشد، همراه ما باشید.

Back to list

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =