مقالات

روش های خرید لباس کار

روش های خرید لباس کار

حذف واسطه ها

در اینجا ممکن است یک سوال مهم ذهن شما را درگیر کند، اینکه راه تشخیص فروشگاهی که در حال مذاکره با آن هستید، محصولات کارگاه تولیدی خودش را میفروشد و یا صرفا فروشنده محصولات یک کارگاه دیگر است چیست؟ شما میتوانید برای تشخیص یک تولیدکننده لباس کار از این روش استفاده کنید، به این ترتیب که هنگام ارائۀ مدل درخواستی خودتان و یا مدل پیشنهادی فروشنده خواستار ایجاد تغییراتی در مدل شوید، به عنوان مثال در مدل کاپشن شلوار سیلوری، درخواست کنید جیب های پایین به صورت جیب در دار چسبی دوخته شود و یا در مدل کاپشن شلوار مترویی، برای جیب های بالا علاوه بر چسب زیپ نیز دوخته شود و یا اینکه از فروشنده بخواهید که تعداد کمی لباس کار در سایز های مختلف برای شما تولید کند.

اگر فروشنده بدون تلف کردن زمان و پرسیدن از یک شخص دیگر، پاسخ شما را در رابطه با نحوه انجام کار و تغییر قیمت ناشی از این تغییر به صورت مسلط داد، احتمالا شما با یک تولیدکننده روبرو هستید.

با حذف شدن یک واسطه بین شما و تولیدکننده لباس کار، سفارش شما با دقت بیشتری به سرانجام خواهد رسید.

خرید حضوری لباس کار

شما با مراجعه به فروشگاه های عرضه کننده لباس کار و یا تولیدی ها می توانید، مدل لباس کار درخواستی تان را ارائه داده و از آنها استعلام قیمت بگیرید.

در شهرهای مختلف انواع مغازه ها و تولیدی های تولید لباس کار وجود دارد. بورس خرید حضوری لباس کار در شهر تهران واقع شده است.

البته در شهرستانها و شهرک های صنعتی نیز بعضا کارگاه های تولید لباس کار مشغول به فعالیت می باشند.

روش های خرید لباس کارانتخاب یک تامین کننده مطمئن که خرید لباس کار از آن باید صورت پذیرد

معمولا فروشندگان لباس کار به کارگاه های تولیدی سفارش دوخت داده و لباس را به شما می فروشند. اما اگر شما بتوانید مستقیما با فروشگاه‌ی وارد مذاکره شوید که خودش مالک کارگاه تولیدی است، قطعا خرید موفق تری خواهید داشت. خرید موفق به معنای خرید با قیمت مناسب و خیال آسوده تر میباشد.

قطعا با مراجعه به بورس لباس کار و یا جستجو در بین فروشگاه اینترنتی لباس کار، با سیل فروشگاه ها و فروشندگانی مواجه می شوید که همگی خود را به عنوان تولید کننده لباس کار معرفی می کنند. اما بیشتر آنها در حقیقت خودشان تولید کننده نیستند.

در هنگام خرید لباس کار به چه نکاتی توجه کنیم؟

  • شناخت نیاز پرسنل مشغول در بخش‌های مختلف کارخانه و نوعی که باید استفاده کنند
  • شناخت ساختار یک تن پوش شامل مدل، پارچه مصرفی، قواره، کیفیت دوخت و خرج کار مصرفی
  • آشنایی با نحوه چاپ و گلدوزی لباس کار
  • انتخاب روش خرید (خرید حضوری آن یا خرید اینترنتی لباس کار)
  • انتخاب یک تأمین کننده مطمئن که خرید لباس کار از آن باید صورت پذیرد

خرید اینترنتی لباس کار

در زمینه فروش لباس کار و لوازم ایمنی نیز تعداد زیادی از فروشگاه های اینترنتی در حال فعالیت هستند که شما بدون اینکه از محل کارتان خارج شوید به وسیله ارتباط اینترنتی و تلفنی به آنها میتوانید سفارش دوخت لباس کار و خرید لباس کار را ثبت کنید.

در کشور ما نیز همراستا با دنیای امروز، روش‌های خرید غیر حضوری کالا گسترش پیدا کرده و مورد استقبال واقع شده است.

اگر شما خریدارن عزیز نیاز به یک فروشگاه مطمئن برای خرید انواع لباس و تجهیزات ایمنی دارید می‌توانید به تولیدی لباس فرم بافتینه مراجعه کنید. گروه تولیدی لباس فرم بافتینه با به کار بردن بهترن نوع پارچه ها و استانداردهای لباس‌کار در کنار شما عزیزیان آماده خدمت رسانی می‌باشد.

Back to list

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =