مقالات

لباس های کار تولیدی بافتینه

blank

پیراهن بافتینه

اگر تصمیم دارید پیراهن مناسبی بپوشید ، پیراهنی را انتخاب کنید که احساس راحتی کنید. آستین ها معمولا در ادارات باید بلند باشد.

پیراهن نباید خیلی طرح دار با رنگ های روشن باشد. برای راحتی پیراهن آستین دار انتخاب کنید اما کت را از تن خود در نیاورید.

پیراهن باید از بالای دهانه کت نیم نگاهی بیندازد ، محتاط و آراسته به نظر برسد. پیراهن های تترون و کتان برای پوشیدن با کت و شلوار مناسب هستند.

تجهیزات جانبی

بدون لوازم جانبی ، لباس کار می تواند نسبتاً کسل کننده باشد. با این حال ، نمی توانید زیاده از حد با البسه های کار اطراف خود را شلوغ و در استفاده از البسه ها زیاده روی کنید.

از کراوات جذاب که تا کمربند کت و شلوار شما بیاید استفاده کنید. کراوات ها و پاپیون های تولیدی لباس فرم بافتینه ، ساده و لوازم جانبی مناسبی برای این نوع لباس های تجاری هستند.

blank

لباس های کار

با لباس های کار تولیدی لباس فرم بافتینه به این باور میرسید که لباس کار شما مناسب است. از لباس فرم و لباس کاری استفاده کنید که شما را به درستی بپوشاند.

در مراسم های مخصوص مشاغل کوچک خود از لباس های کار روزمره استفاده نکنید ، با کت و شلوار های مجلسی بافتینه حضور داشته باشید.

لباس های کار در تولیدی لباس فرم بافتینه به صورت کاملا حرفه ایی با دوخت تمام صنعتی انجام میشود.

لباس های کمتر استفاده شده در کار

لباس هایی مانند  شلوار جین و مانتو های مجلسی از مواردی هستند که نباید در محیط کار استفاده شوند.

در یک رویداد نیمه رسمی ، لباس ها با کفش های مجلسی اختیاری است. اما در محیط های کاری و اداری محدودیت هایی است که باید کاملا رعایت شود.

تمامی مشاغل در محیط های کاری خود دارای قوانینی برای ظاهر پرسنل هستند ، ما در تولیدی لباس فرم بافتینه با توجه به اینکه بدون محدودیت میتوانیم لباس های کار را طراحی و تولید کنیم نگران طرح های خود نباشید و طرح های خود را به ما بسپارید.

مفتخریم که لباس های کاری برازنده هم وطنان ایرانی خود طراحی و تولید میکنیم. از حمایت های شما متشکریم.

Back to list

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 18 =