مقالات

لباس کار سفارشی

لباس کار سفارشی

لباس کار حرفه‌ای

کلیه لباس‌های کار به صورت یکسان ایجاد نمی‌شوند. برخی به صورت یکسره، برخی دیگر به صورت دو بنده و غیره تولید می شوند که برای مشاهده انواع لباس کار میتوانید به قسمت البسه کار در وب سایت تولیدی لباس فرم بافتینه مراجعه کنید.

انواع لباس کار حرفه‌ای، لباس کار دو بنده حرفه‌ای و انواع لباس کارهای مختلف برای مشاغل مختلف را در تولیدی لباس فرم بافتینه موجود است تا مشتریان بتوانند از بهترین کیفیت لباس کار برای استفاده در مشاغل خود بهره ببرند.

صرفه اقتصادی چاپ سیلک روی لباس کار

اگر لوگو (چاپ روی لباس کار) و نوشته شما روی لباس تک رنگ باشد، چاپ سیلک میتواند یک گزینه مرقوم به صرفه و ارزان نسبت به سایر انواع چاپ باشد.

با توجه به نوع رنگ چاپ سیلک انواع دیگری نیز دارد اعم از چاپ برداشت، چاپ پفکی، که با صرف هزینه بیشتر چاپ شکیل تر و با کیفیت بالاتری را در اختیار شما قرار می دهد.

در صورتی که لوگوی شما از چند رنگ مختلف تشکیل شده است با توجه به اینکه برای هر رنگ باید یک شابلون جداگانه ساخته شود چاپ سیلک نمیتواند گزینه مناسبی باشد.

گلدوزی روی لباس کار

گلدوزی لوگو بر روی یک لباس کار بسیار با دوام تر و شیک تر از انواع چاپ می باشد.

در صورتی که تعداد سفارش لباس کار پایین باشد از آنجا که امکان سفارش دوزی لباس کار در تعداد کم توسط بسیاری از تولیدکنندگان انجام نمی شود به ناچار باید لباس دوخته شده جهت درج لوگو به کارگاه گلدوزی ارسال شود.

در انجام گلدوزی لوگو بر روی لباس کار ابتدا فیلم مخصوص گلدوزی دقیقاَ به شکلی که قرار است لوگوی شما بر روی لباس کار اجرا شود ساخته می شود.

بعد از تأیید فیلم توسط شما گلدوزی انجام می شود. معمولا برای اجرای گلدوزی روی لباس قطعات برش خورده پارچه قبل از دوخت به زیر دستگاه گلدوزی رفته و لوگو بر روی آن اجرا می شود.

لباس کار سفارشیانجام گلدوزی بر روی لباس کار دوخته شده

در صورت گلدوزی کردن لوگو بر روی جیب لباس کار، جیب به لباس دوخته می شود و کارایی خود را از دست می دهد. البته در موارد خاص که چاره‌ای جز گلدوزی لوگو روی جیب دوخته شده لباس کار وجود ندارد با صرف هزینه و وقت اضافی میتوان دوخت جیب را شکافته و بعد از اجرای گلدوزی دوباره آنرا روی لباس نصب کرد.

انجام گلدوزی بر روی لباس کار دوخته شده چون معمولا در تعداد کم صورت می گیرد، صرفه اقتصادی ندارد و هزینه آن در مقایسه با حالت برش خورده بسیار بالاتر است. مشکل بعدی در گلدوزی لباس کار دوخته شده عدم امکان اجرای لوگو بر روی جیب است.

شیک بودن لباس کار

ارائه لباس مرتب و شکیل به پرسنل سبب افزایش اعتماد به نفس پرسنل شده و به آنها این اطمینان را می دهد که صاحب کارگاه برای آنها احترام و ارزش قائل شده است.

تفاوت یک الگوی حرفه‌ای و استاندارد با یک الگوی نادرست دقیقاَ همینجا مشخص می شود. یک پوشاک استاندارد محصولیست که علاوه بر راحت بودن، ظاهری شیک داشته باشد.

بزرگ ترین هدف تولیدی لباس فرم بافتینه کسب رضایت مشتریان عزیز است. ما بهترین ها را لایق شما می دانیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع لباس کار، کاپشن زمستانه، شلوار کتان و غیره با مشاوران ما در تماس باشید.

Back to list

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + یک =