مقالات

لباس کار صنعتی

لباس کار صنعتی

انواع لباس کار صنعتی کدامند؟

لباس کار صنعتی از تنوع و مدل های بسیار زیادی برخوردار است که شما عزیزان نیز می توانید بهترین این محصولات را تهیه کرده و در اختیار مشتریان یا کارکنان خود قرار دهید. از مهم ترین انواع لباس کارهای صنعتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لباس کار کارگری
  • لباس کار مهندسی
  • لباس کار یکسره
  • لباس کار دوبندی
  • لباس کار دوتکه

ویژگی های مربوط به یک لباس کار مناسب

لباس‌ کار صنعتی از ویژگی های مختلفی برخوردار می باشد که از مهمترین و اصلی ترین ویژگی های مربوط به این محصولات میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

لباس‌ کار مهندسی و لباس کارهای کارگران باید با یک دیگر متفاوت تر باشد تا به راحتی از هم توان تشخیص را داشته باشند.

لباس‌ کار دوتیکه یا سرهمی که در محیط های احتمال برق گرفتگی مورد استفاده قرار می گیرند، نباید از جنس ضد آتش باشند.

لباس‌ کار استاندارد باید سبک وزن باشد تا بتوانید به مدت زمان طولانی از آن استفاده لازم را داشته باشید.

لباس‌ کارهای صنعتی بهتر است از قابلیت شستشوی بسیار راحتی برخوردار باشند.

لباس کار صنعتیراهنمای خرید لباس کار استاندارد

قیمت مربوط به هر یک از انواع لباس کارهای صنعتی نیز با یکدیگر بسیار متفاوت می باشد که شما می توانید به راحتی با تولیدی لباس فرم بافتینه، قیمت های عرضه شده را مورد بررسی قرار دهید.

برای ثبت سفارش بهترین و مناسب‌ترین انواع لباس‌کار استاندارد میتوانید چنین فرصتی را از دست نداده و با بررسی ویژگی‌های هر یک از محصولات ما و در نظر گرفتن نیاز خود، بهترین این محصولات را تهیه کرده و آنرا با خیال راحت بپوشید.

لباس کار یکسره و دو تکه

لباس کار یکسره: یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین انواع لباس کار را لباس کارهای صنعتی یکسره شکل داده است که امروزه شما می توانید در بسیاری از محیط‌های صنعتی ناظر استفاده از این مدل لباس کار های صنعتی باشید. پوشیدن لباس کارهای صنعتی یکسره بسیار آسان می‌باشد.

لباس کار دو تکه: لباس کارهای صنعتی دو تکه از شلوار و سویشرت تشکیل شده‌اند که به صورت جدا از هم می باشند و شما میتوانید تکی نیز آنها را مورد استفاده قرار دهید.

لباس کار دوبندی، مهندسی، کارگری

لباس کار دوبندی: یکی دیگر از ممتاز ترین انواع لباس کارهای صنعتی می‌باشد که می‌توانید با توجه به محیط کاری خود، این مدل را تهیه نمایید.

لباس کار مهندسی: از بهترین مدل انواع لباس کار می‌باشد که مناسب برای کار فرمایان و مهندس‌های یک شرکت می باشد.

لباس کار کارگری: این لباس کار مناسب برای کارگران یک حرفه می باشد که این نوع لباس کار از جنس و کیفیت بسیار خوبی نیز برخوردار می باشد.

جهت سفارش انواع لباس کار با کیفیت با ما در تولیدی لباس فرم بافتینه همراه باشید، برای اطلاعات بیشتر، مشاوره و خرید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

Back to list

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + هفده =