مقالات

لباس کار مناسب برای موقعیت های مختلف

لباس کار مناسب برای موقعیت های مختلف

نقش مذهب در انتخاب لباس کار

همانطور که گفتیم لباس کار هایی که در هنگام کار به تن می کنیم تا حد زیادی بیانگر شخصیت ما است، مثلا در ادیان مختلف مردم لباس های متفاوتی به تن می کنند، مثلا یهودی ها از کلاه های مذهبی خاصی استفاده می کنند، یا خانم های مسلمان از روسری و چادر استفاده می کنند، یا در محرم افراد لباس های مشکی به تن می کنند.

لباس مناسب کارکنان بیمارستان ها

پرسنل بیمارستانی هم با توجه سمت شغلی ای که دارند، لباس مشخصی می پوشند، مثلا لباس های پزشکان در بیمارستان ها با لباس های پزشکان مطب متفاوت است.

رنگ و دوخت متفاوتی دارند. یا در این روز ها استفاده از تجهیزاتی مانند ماسک‌های تنفسی لازم و ضروری است.

لباس کار مناسب برای موقعیت های مختلف

لباس کار مناسب

تقریبا همه افراد میدانند که پوشش مناسب هر مکان با مکان دیگر متفاوت است، مثلا اینکه ما نمی توانیم با لباسی که برای مراسم عروسی به تن می کنیم به محل کار برویم و… .

به همین دلیل هم بسیاری از کسب و کارها و شرکت ها لباس های مناسب عرف شرکت و سازمان ها در اختیار کارکناشان قرار می دهند.

لباس کار هم از این قضیه مستثنی نیست و باید برای هر مکانی که از لباس مناسب آن مکان استفاده کنیم. مثلا لباس هایی که کارکنان بیمارستان می پوشند با کارکنان ساختمان متفاوت است.

لباس مناسب کارکنان اداره جات

در اداره های دولتی پوشیدن لباس های رسمی یکی از قوانین است. همه کارکنانی که در ادارات دولتی مشغول به کار هستند باید از این قانون پیروی کنند.

همچنین در برخی از موارد آیین نامه های مرتبط با پوشش افراد از طریق بخش نامه هایی به سازمان های مذکور ارسال می شود. به این منظور از لباس فرم ادارای استفاده می شود.

نقش فرهنگ اجتماعی در انتخاب لباس کار

از دیگر موضوعاتی که بر انتخاب لباس ها تاثیر دارد، موقعیت و فرهنگ اجتماعی است که در آن زندگی می کنیم، به عنوان مثال در ایران خانم نباید لباس های خاصی را بپوشند و یا قومیت های خاص لباس های خاصی دارند.

برای تهیه انواع لباس فرم و لباس کار باید در سایت لباس فرم بافتینه وارد شوید و در قسمت محصولات، البسه فرم ها و لباس کار ها را ببینید، با ما در تولیدی لباس فرم بافتینه به بهترین ها فکر کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

Back to list

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 1 =