مقالات

معرفی لباس کار و انواع آن + خرید

معرفی لباس کار و انواع آن + خرید

معرفی لباس کار روکش دار

لباس کارهایی که روکش‌ دار هستند بیشتر در صنایع فنی، صنعت نفت و گاز، کوره‌ پزی‌ ها مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

بسته به شرایط کاری موجود در هر شغل و حرفه‌ ای ممکن است به جهت افزایش امنیت کاری افراد لازم باشد تا لباس کارهای روکش دار به تولید برسد و از این جهت نیز لباس کارها قابلیت دسته بندی دارند.

معرفی لباس کار

در سال‌ های اخیر بخش قابل توجهی از کارگران و کارکنان در بخش‌ های مختلف کاری را خانم‌ ها و بانوان تشکیل می‌ دهند؛ بنابراین با توجه به جایگاه مهمی که خانم‌ ها در بخش اشتغال کسب کرده‌ اند، نیاز است تا لباس کارهای زنانه برای تامین نیازهای این بخش تهیه شود.

همانطور که واضح است، لباس کار به لباس یا پوشاک خاصی گفته می‌ شود که برای مشاغل مختلف مورد استفاده قرار می‌ گیرد. هدف استفاده از لباس‌ کارهای مختلف افزایش ایمنی کار، حفظ جان کارکنان و افزایش یا بهبود عملکرد کارکنان در حین کار است.

لباس کارهای زنانه نیز مانند دیگر لباس کارها بیشتر برای افزایش امنیت کار، افزایش عملکرد بهینه، رعایت بهداشت کار، سلامت کار و غیره مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

لباس کارهای موجود در بازار بر اساس ویژگی‌ های مختلف از قبیل شغل و شرایط شغلی افراد، آب و هوا، میزان سختی کار، شرایط کاری، خود به چند دسته مختلف تقسیم بندی می‌ شوند.

شما عزیزان می توانید برای خرید انواع لباس کارهای با کیفیت با تولیدی لباس فرم بافتینه در تماس باشید، جهت خرید انواع لباس کار کافی است با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل کرده و با مشاوران ما در ارتباط باشید.

تعداد تکه‌ های لباس کار

خوب است بدانید که لباس کار زنانه غالبا چند تکه هستند.

اگر برای تهیه لباس کار به بازار سر زده باشید متوجه می‌ شوید که لباس کارها به دو دسته سر همی یا یک تکه و چند تکه تقسیم بندی می‌ شود.

معرفی لباس کار و انواع آن + خریدجنس پارچه مورد استفاده

اساس تولید و طراحی تمامی لباس کارها در تولیدی لباس فرم بافتینه بر اساس سیستم مدیریتی اچ اس ای انجام می‌ شود. این سیستم که به جهت افزایش امنیت کاری و جلوگیری از هر اتفاق احتمالی و خسارات طراحی شده است. رعایت سیستم اچ اس ای به قدری مهم است که اگر تولیدی یا شرکتی برای تولید لباس کار از این سیستم پیروی نکند، نمی‌ تواند تاییدیه وزارت کار را دریافت کنند.

بر اساس جنس پارچه مورد استفاده نیز می‌ توانید لباس کارها را تقسیم‌ بندی کنید چرا که معمولا برای تولید لباس کار‌ها با کیفیت و درجه یک از پارچه‌ های طبیعی استفاده می‌ کنند؛ این در حالی است که با توجه به شرایط موجود در بازار بیشتر تولید کنندگان باید از پارچه‌ های مصنوعی برای تولید لباس کارهای مختلف استفاده کنند تا با کاهش خریدار رو به‌ رو نشوند.

لباس کارها وابسته به یکسری ویژگی‌ ها نظیر موارد مورد استفاده، الیاف، ویژگی‌ ها، آب و هوا و اقلیم کاری، کاربرد، شرایط کاری، ساعات کاری و غیره متغیر هستند و بر همین اساس از پارچه‌های مختلفی برای تولید آن‌ ها استفاده می‌شود.

قیمت پارچه مورد استفاده در لباس کار بر اساس عوامل تعیین شده تغییر می‌ کند و بر اساس این که پارچه مورد استفاده در آن چه ویژگی‌ هایی دارد، متغیر است.

خرید لباس کار بر اساس شغل و حرفه کاری

یکی از دسته بندی‌ ها لباس کارها بر اساس ویژگی‌ های مشاغل مختلف صورت می‌ گیرد؛ برای مثال لباس کار صنایع فنی، لباس کار صنعتی، لباس کار اداری، لباس کار کشاورزی و باغبانی، لباس کار صنایع نفتی و غیره. که شما عزیزان می توانید برای خرید این نمونه از لباس کارها با تولیدی لباس فرم بافتینه تماس بگیرید.

خرید لباس کار بر اساس جنسیت

دسته بندی لباس کار بر اساس جنسیت یک دسته‌ بندی جامع و کلی است که لباس کارهای مختلف را به دو دسته لباس کار زنانه و لباس کار مردانه تقسیم‌ بندی می‌ کند. برای خرید لباس کار بر اساس جنسیت کافی است با تولیدی لباس فرم بافتنیه تماس بگیرید تا مشاوران ما در این زمینه شما را راهنمایی کنند.

جهت خرید انواع لباس کارهای با کیفیت با کیفیت کافی است با ما در تولیدی لباس فرم بافتینه همراه باشید، ما بهترین ها را برای شما مشتریان عزیز می خواهیم، جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل کرده و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

Back to list

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =