مقالات

نکاتی برای خرید کاپشن

نکاتی برای خرید کاپشن

به زیپ کاپشن توجه داشته باشید

زیپ کاپشن باید به صورت محکم دوخته شده باشد و راحت باز و بسته شود. بهتر است جلوی زیپ هم، پارچه ای محافظ دوخته شود تا جلوی باد و سرما را بگیرد و از نفوذ باد و رطوبت به داخل جلوگیری کند.

شاید شما هم در کودکی تجربه پوشیدن کاپشن هایی را داشته باشید که خیلی سریع خراب می شوند! برای همین است که باید به زیپ کاپشن خود توجه کنید.

به بلندی کاپشن توجه داشته باشید

بعضی از افراد، موقع خرید کاپشن مردانه یا زنانه به سراغ کاپشن های کتی و کوتاه می روند و بعد از مدتی، از کاپشن خود ناراضی می شوند؛ زیرا نمی توانند قسمت پهلوها را گرم نگه دارند! به همین خاطر نیاز است که شما به بخش کمر کاپشن توجه داشته باشید و کاپشنی را بخرید که قد آن تا روی کمر شما باشد.

به بودجه خود برای خرید کاپشن توجه داشته باشید

بسیاری از افراد به دنبال خرید کاپشن ارزان هستند؛ اما برای کمتر کردن هزینه خرید کاپشن، به سراغ گزینه های بی کیفیت می روند! این موضوع باعث می شود کاپشن ارزان قیمت شما زود خراب شده و دچار مشکلاتی مثل پارگی، رنگ پریدگی و غیره شود و ناچار شوید که دوباره برای خرید کاپشن هزینه کنید؛ پس به بودجه خود توجه داشته باشید و با توجه به بودجه خود، باکیفیت ترین و بهترین گزینه را انتخاب کنید.

نکاتی برای خرید کاپشنبه قسمت کلاه دار بودن یا نبودن کاپشن خود توجه کنید

با پوشیدن کلاه کاپشن، سر و گردن شما هم در برابر سرما و باران و برف گرم می ماند.

اینکه کاپشن شما کلاه داشته باشد یا نه، بستگی به سلیقه و نظر خودتان دارد، اما با خرید کاپشن کلاه دار، دیگر نیازی نیست برای خریدن جداگانه کلاه هزینه کنید.

سرآستین های کاپشن را متناسب با ویژگی های خودتان انتخاب کنید

این کاپشن ها از ورود سرما و خروج گرما جلوگیری می کنند و دست های شما را گرم نگه می دارند.

اگر از جمله افرادی هستید که در سرمای هوا، دستتان سرد می شود، کاپشنی بخرید که در قسمت سرآستین ها به مچ دست می چسبند.

بهترین کاپشن زمستانه را در تولیدی لباس فرم بافتینه پیدا کنید، ما بهترین ها را برای شما می خواهیم بزرگ ترین هدف ما کسب رضایت شما مشتریان عزیز است.

Back to list

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =