مقالات

نکات مهم هنگام خرید لباس مهمانداری

نکات مهم هنگام خرید لباس مهمانداری

لباس فرم مهمانداری

این روزها لباس مهمانداری، یکی از شیک ترین لباس های فرم به شمار می رود و طرفداران بسیاری دارد.

لباس مهمانداری، یکی از خوش فرم ترین و زیباترین لباس های فرم اداری است که نظر هر کسی را به خود جلب می کند.

برای خیلی از مردم، شغل مهمانداری هواپیما، شغلی رویایی است. چرا که این شغل علاوه بر محیط کار متفاوت، دارای پوششی هیجان انگیز نیز می باشد.

در حالی که تمامی افراد حین سفر، به دنبال پوشیدن لباس های راحت هستند، مهمانداران هواپیما موظف هستند که لباس فرم رسمی به تن کنند.

بی شک هر یک از خانم های شاغل، حداقل یکبار به این فکر کرده اند که ای کاش بجای مانتو فرم ساده خود، لباس فرم مهمانداری به تن می کردند. البته امروزه با پیشرفت صنعت مد و ورود تولیدی های حرفه ای مانند تولیدی لباس فرم بافتینه، لباس های فرم اداری، در طرح ها و رنگ های مختلف دوخته می شوند.

لباس مهمانداری شرکت های هواپیمایی مختلف، با یکدیگر متفاوت می باشد. از این رو تنوع لباس فرم مهمانداری بسیار زیاد می باشد.

به کارگیری طرح خلاقانه و منحصر به فرد

پیش از سفارش لباس مهمانداری خود، بهتر است طرح منحصر به فرد خود را انتخاب نموده و با تولیدی مورد نظر درباره آن مشورت کنید.

هر شرکت هواپیمایی بسته به شرایط و سلیقه‌ی خود، اقدام طراحی یک لباس مهمانداری خاص می نماید.

نکات مهم هنگام خرید لباس مهماندارینکات مهم هنگام خرید لباس مهمانداری

اگر شما مدیر یک شرکت هواپیمایی هستید و می خواهید برای کارکنان خود یک لباس مهمانداری شیک، جدید و خوش فرم تهیه کنید، پیش از خرید لباس مهمانداری، حتما به نکات زیر توجه کنید.

دوخت عالی

پس از آن که بهترین و مناسب ترین پارچه را برای لباس فرم مهمانداری خود انتخاب کردید، حال نوبت به آن می رسد که بهترین و حرفه ای ترین تولیدی را برای دوخت آن انتخاب کنید.

چرا که اگر شما از بهترین پارچه ها استفاده نمایید، ولی لباس شما دوخت مناسبی نداشته باشد، لباس زیبا و شیکی نخواهید داشت.

تولیدی لباس فرم بافتنیه، با مجرب ترین کادر خود، آماده دوخت انواع لباس مهمانداری می باشد. شما می توانید با خیالی آسوده سفارش خود را به مجموعه ما سپرده و بهترین و با کیفیت ترین محصول را دریافت نمایید.

قیمت مناسب

قیمت مانتو مهمانداری با توجه به جنس، مدل و طرح گلدوزی روی آن، متفاوت است. شما بایستی ابتدا مدل مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس با یک مجموعه معتبر مشاوره انجام دهید.

بی شک قیمت، یکی از اصلی ترین نکاتی است که می توان به آن توجه کرد. هنگام خرید لباس مهمانداری، دقت نمایید که لباس خود را با بهترین کیفیت و کمترین قیمت خریداری نمایید.

جنس مرغوب

همه‌ی ما می دانیم که یکی از شرایط اصلی مهمانداری، داشتن ظاهری شیک، مرتب و خوش بو می باشد. به همین دلیل جنس پارچه این لباس باید به گونه ای باشد که در روز های گرم سال و یا هنگام تعریق، بوی بدی به خود نگرفته و یا هنگام فعالیت، سریعا چروک نشود.

جنس پارچه این لباس فرم باید به گونه ای باشد که پس از شستشوهای مکرر حالت اولیه خود را از دست نداده و یا دچار رنگ پریدگی نشود.

از آنجایی که لباس مهمانداری در دسته لباس های فرم لوکس قرار دارد، باید از مرغوب ترین و با کیفیت ترین پارچه ها دوخته شود.

پارچه های فاستونی، ترگال، کرپ، پرادا، پرشیا و کودری گزینه های مناسبی برای دوختن لباس مهمانداری می باشند.

آیا همه لباس های فرم شرکت های هواپیمایی شبیه به هم هستند؟

در نگاه اول ممکن است تصور کنید که تمامی لباس های مهمانداری، شبیه به یکدیگر هستند، اما در واقع این چنین نیست. هر شرکت هواپیمایی برای مهمانداران خود، لباس خاصی را در نظر می گیرد. چرا که لباس خاص و منحصربه فرد ممانداران، علاوه بر یک پارچه کردن تیم، موجب تمایز مهمانداران مجموعه های مختلف از یکدیگر می شود. این تفاوت ها می توانند در طرح ها، رنگ ها، مدل ها و حتی کیفیت دوخت و کیفیت پارچه نیز نمایان شود.

تولیدی لباس فرم بافتینه بهترین ها را برای شما عزیزان می خواهد، برای خرید انواع لباس های فرم کافی است با شماره های درج شده در سایت تولیدی لباس فرم بافتنیه تماس حاصل کرده و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

Back to list

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =