مقالات

همه چیز درباره یک لباس کار زمستانی با کیفیت

همه چیز درباره یک لباس کار زمستانی با کیفیت

رویه لباس

لباس کار بادگیر شلوار شامل دو لایه می باشد که لایه رویی لباس از ورود باد جلوگیری می کند و لایه زیرین (پشت لاستیک) از ورود آب و رطوبت به داخل لباس جلوگیری می کند.

لایه رویی لباس کار می بایست ضد باد و باران باشد. در شرایطی که فقط با باد نه خیلی سرد و باران روبرو هستیم، بادگیر و شلوار ضد آب (پشت لاستیک) بهترین انتخاب ممکن می باشد.

آستر

آستر کاپشن زمستانی به طو معمول در سه نوع تولید می شود.

استفاده از آستر در لباس کار کاپشن زمستانی، کمک شایانی به جلوگیری از ورود هوای سرد به داخل و خروج گرمای بدن به خارج می شود.

کاپشن کار زمستانی با آستر نمد، آستر خز و آستر پشم شیشه تولید می شود. همچنین کاپشن ایمنی کار می بایست دارای کلاه گرم و ضد آب باشد، چرا که قسمت سر به سرما بسیار حساس تر می باشد.

همه چیز درباره یک لباس کار زمستانی با کیفیتلباس فرم زمستانی

لباس کاری که می خواهید برای شغل خود انتخاب کنید اول از همه شرایط محیط کارتان را ارزیابی کنید سپس با توجه به ویژگی ها لباس کار خود را بخرید. نکته ای دیگر که حتما متناسب با سایز خودتان باشد. درنتیجه می توان به این نکته اشاره نمود که استفاده از یک لباس کار مناسب که مخصوص همان فصل باشد، چه نتیجه مثبتی بر حفظ سلامتی و ایمنی فرد و افزایش راندمان در بر داشته باشد.

با استفاده از یک لباس گرم (گرمکن و شلوار) در زیر لباس خود، مقدار گرما را می توان به راحتی دو چندان و کار را برای فرد خوشایند نمود.
هر چقدر مقدار درصد پنبه استفاده شده در لباس گرم بیشتر باشد و ضخامت کمتری برخوردار باشد، علاوه بر حفظ دمای بدن، حرکت فیزکی فرد را تحت شعاع قرار نمی دهد.

دوخت لباس

در نوع تولیدات خارجی لباس کار بادگیر و شلوار زمستانی از تکنولوژی پرس به جای دوخت درزها استفاده می کنند تا میزان ورود رطوبت و آب را به حداقل و یا حتی به صفر برسانند.

در دوخت لباس کار باید از کمترین دوخت ممکن برای متصل کردن اجزای مختلف لباس کار به هم استفاده شود.

گرمای مناسب

شاید اولین مسئله ای که به نظر ما بیاید این باشد که با پوشیدن چندین لباس نامناسب، از سرما در امان باشیم.

ممکن است در محیطی مشغول به کار باشیم که علاوه بر شرایط جوی بالا (باد و باران)، سرما نیز می تواند به آن اضافه شود و همین امر فرد را مجاب به تعویض لباس خود با یک لباس کار مناسب دیگر می کند.

شاید این امر در تولید گرما موثر باشد اما انرژی به مراتب بالاتری از فرد در حین کار می گیرد چرا که پوشیدن چندین لباس روی هم، علاوه بر ایجاد بالای ضخامت، حرکت بدن فرد را محدود و موجب می شود که برای حرکت اعضای بدن از کالری بیشتری استفاده کند و منجر به خستگی زود هنگام فرد حتی قبل از پایان ساعات کاری خود می شود.

سفارش انواع لباس کار زمستانه به راحتی انجام می شود کافی است با تولیدی لباس فرم بافتینه همراه باشید، جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

Back to list

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 1 =