مقالات

ویژگی های لباس کار با کیفیت

ویژگی های لباس کار با کیفیت

آشنایی با لباس کار با کیفیت

لباس‌ کار نوعی پوشش و لباس مناسب و کاربردی است که بسته به عوامل مختلفی مثل جنسیت، شغل، آب و هوا، اقلیم، سختی کار و غیره متغیر است و می‌ تواند از جنس الیاف مختلف، در اشکال متفاوت، در کاربرد‌های متعدد و با ویژگی‌ های منحصر به فردی به تولید برسد. به علاوه لباس‌ کارها بسته به شرایط کاری می‌ توانند یک تکه، دو تکه یا چند تکه نیز باشند.

لباس کار یکی از مهم‌ ترین عوامل در افزایش محافظت و سلامت کارکنان در مشاغل و حرفه‌ های مختلف است.

لباس کارها بر اساس ویژگی‌ ها و خصوصیات هر شغل و بر اساس سیستم مدیریتی اچ اس ای تولید می‌ شوند.

رعایت اصول ذکر شده در سیستم مدیریتی اچ اس ای باعث می‌ شود تا لباس کار مردانه مورد استفاده ما از لحاظ قانونی مورد تایید قرار بگیرید و بتوانیم از آن استفاده کنیم. یکی دیگر از عوامل مهم در تهیه لباس کار، قیمت لباس کار است.

ثبات رنگی لباس کار با کیفیت

متاسفانه رنگ‌‌ دهی پس از شستشو را بیشتر در پارچه‌ هایی که برای تولید لباس کار ارزان مورد استفاده قرار می‌ گیرد، مشاهده می‌ کنیم.

هر چقدر که قیمت و کیفیت پارچه مورد استفاده در تهیه لباس کار بیشتر باشد، ثبات رنگی پارچه بیشتر است و پارچه پس از شستشو رنگ‌ دهی ندارد.

ویژگی های لباس کار با کیفیتکیفیت و سایز لباس کار

یکی از اصول مهم و اولیه در تولید لباس کار سایز لباس کار است. بهترین لباس کار، لباس کاری است که دقیقا اندازه شما باشد؛ زیرا بزرگ تر بودن یا کوچک تر بودن می‌ تواند سلامت و امنیت کاری شما را تهدید کند و در حین کار باعث خستگی و کلافگی شما شود.

اگر شما قصد تهیه لباس کار ارزان قیمت را دارید، تا حدودی باید کیفیت لباس کار را کمتر مورد توجه قرار دهید؛ زیرا کیفیتی را که پارچه لباس کار گران قیمت دارد، نمی‌ توان در پارچه لباس کار ارزان قیمت پیدا کرد. بهتر است که برای انتخاب لباس کار با کیفیت ترین پارچه را انتخاب کنید.

پارچه لباس کار نباید آبرفت داشته باشد

لباس کار از آن دسته پوشاکی است که نباید آبرفت داشته باشد؛ زیرا برای یک بازه زمانی طولانی (حداقل یک ساله) مورد استفاده کارگران و کارکنان در بخش‌ های مختلف قرار می‌ گیرد بنابراین اگر پارچه پس از شستشو دچار آبرفت شود با توجه به اصول اولیه تولید لباس کار دیگر قابل استفاده نخواهد بود به همین دلیل اگر به دنبال خرید لباس کار ارزان هستید بهتر است پارچه‌ ای را تهیه کنید که آبرفت نداشته باشد!

مقاومت و استحکام فیزیکی و شیمیایی پارچه در برابر مواد مختلف

از آنجایی که هر شغل و حرفه‌ ای سختی‌ های خودش را دارد، مقاومت و استحکام یکی از ویژگی‌ هایی است که در هر لباس کار حرفه ای مورد نیاز است به همین دلیل سعی کنید تا با خرید لباس کار ارزان قیمت از این ویژگی‌ های مهم و تاثیر گذار چشم پوشانی نکنید!

جهت خرید انواع لباس کارهای با کیفیت با تولیدی لباس فرم بافتنیه همراه باشید، ما بهترین ها را برای شما می خواهیم، جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

Back to list

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =