مقالات

ویژگی های یک لباس کار خوب چیست؟

ویژگی های یک لباس کار خوب چیست؟

لباس کار ایمنی

مهمترین تفاوتی که در بین انواع لباس کار وجود دارد پارچه به کار رفته و دوخت مناسب آن ها می باشد.

بهترین نوع لباس کار، لباس ایمنی است که علاوه بر این که ایمنی فرد را حفظ می‌ کند، فرد در آن لباس احساس راحتی نیز داشته باشد.

مدل دوخت با کیفیت لباس کار

مدل دوخت لباس کار باید علاوه بر ایجاد راحتی هنگام کار، نکات ایمنی مربوط به حرفه فرد را نیز فراهم کند.

تفاوت انواع لباس کار به مدل دوخت آن ها بستگی دارد.

ویژگی های یک لباس کار خوب چیست؟لباس کار مناسب

این موضوع کاملاً مشخص است که لباس یک کارگر که مشغول به فعالیت در صنایع فولاد می باشد با لباس کار یک کارگر ساختمانی بسیار متفاوت است.

می توان گفت یک لباس ایمنی مناسب، لباس کاری است که دارای قیمت و دوخت مناسب، مقاومت بالا و بهترین طراحی در رابطه با حرفه مورد نظر را داشته باشد.

لباس کار

مقاومت مناسب پارچه ها در کنار ارزان بودن لباس ها از گزینه های هستند که افراد در هنگام تهیه لباس ایمنی قطعا به آن توجه خواهند کرد.

به عنوان مثال در صنایعی مانند ریخته گری و فولاد به دلیل دمای محیط کار بسیار بالا نیاز به استفاده از پارچه هایی مانند جنس کتان می باشد. پارچه های کتان نسبت به پارچه های پلاستیکی علاوه بر خنک بودن مقاومت بالاتری در مقابل جرقه و براده های آهن و غیره نیز دارند.

پارچه لباس کار

از پارچه‌ هایی با گرماژ بالاتر در تولید انواع شلوار و دستکش ها نیز استفاده می شود. این نوع از پارچه ها با توجه به نوع استفاده به وسیله ویسکوز و یا پنبه تولید می گردند.

پارچه کجراه و ترگال نیز از دیگر پارچه هایی هستند که در تولید لباس فرم از این پارچه ها استفاده می شود. تفاوت این دو پارچه در نوع تار و پود آن ها و علاوه بر آن در میزان گرماژ آن ها است. معمولاً در تولید لباس کار از گرماژهای دویست و چهل، دویست و نود گرم استفاده می گردد.

ما در تولیدی لباس فرم بافتنیه بهترین ها را برای شما می خواهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل کرده و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

Back to list

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 8 =