مقالات

پارچه های مورد مصرف یونیفرم و لباس کار

پارچه های مورد مصرف یونیفرم و لباس کار

پارچه های تریکو مورد مصرف یونیفرم و لباس کار

شورت ها و لباس های ورزشی و تی شرت های تبلیغاتی معمولا با پارچه تریکو دوخت می شود.

پارچه های تریکو در انواع مختلف نیز مناسب تی شرت کارگران فست فودی ها، طرفداران یک تیم ورزشی، لباس فرم ورزشکاران یک باشگاه و غیره است.

پارچه لباس کار و کجراه هفتاد سی

پارچه لباس کار هم می تواند خالص الیاف طبیعی باشد یا خالص الیاف مصنوعی و یا مخلوطی از هر دو.

اگر درباره مزایای الیاف طبیعی به خصوص پنبه بدانید مشخص است که هر چه درصد پنبه پارچه بالاتر باشد آن پارچه از مرغوبیت بیشتری برخوردار است.

پارچه کجراه پنبه ای بسیار در دفع پرتاب جرقه به لباس عکس العمل خوبی دارد و در صورتی که جرقه به لباس کارگر پرتاب شود به علت وجود پنبه از سوراخ شدن آن جلو گیری می کند.

برای لباس کارکنانی که در محیط های گرم به خصوص مناطق جنوبی فعالیت می کنند، مجموعه های نفتی، سایت های گازی، جوشکاری، پالایشگاه ها، سنگ بر ها و غیره بهتر است از پارچه کجراه پنبه ای استفاده شود.

همانطور که می دانید درصد پنبه هر چه بالاتر باشد تبادل حرارتی بدن با فضای محیط بهتر صورت می گیرد و به طبع آن انسان تعرق کمتری می کند.

پارچه کجراه پنبه ای سی هفتاد، دو نوع دارد که هر دو به عنوان سی هفتاد شناخته می شوند.

  • پارچه کجراه سی درصد پنبه و هفتاد درصد پلی استر
  • پارچه کجراه هفتاد درصد پنبه و سی درصد پلی استر

این نکته را در خرید حتما توجه فرمایید و مراقب رازهایی که تولیدی و فروشندگان پارچه به شما نمی گویند باشید.

بعضی کارخانجات این پارچه را با درصد هشتاد بیست یعنی هشتاد درصد پنبه و بیست درصد پلی استر نیز تولید می کنند.

توجه فرمایید که گرماژ این نوع از پارچه به صورت میانگین بین سیصد تا چهارصد و هشتاد گرم می باشد و در خرید با توجه به سفارش سازمان مورد نظر اقدام به تهیه پارچه کنید.

پارچه های مورد مصرف یونیفرم و لباس کارپارچه های پیراهنی مورد مصرف یونیفرم و لباس کار

پارچه های چهارخانه و راه راه با سه نوع جنس پلی استر ویسکوز، پلی استر پنبه و پنبه ای مورد مصرف پارچه اصلی یا خرج کار لباس های فرمی می باشد و معمولا تولیدی پوشاک برای لباس فرم مدارس یا جشن های یک روزه از آن بهره می برد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این نوع پارچه و انواع دیگر پارچه های دیگر برای تولید لباس کار با شماره های تماس تولیدی لباس فرم بافتینه تماس حاصل کرده و با مشاوران ما در تولیدی لباس فرم بافتینه مشورت کنید.

پارچه تترون برای لباس کار

این پارچه در انواع رنگ ها از لباس فرم خانم های یک سازمان تا پیراهن کارمندان مرد مورد مصرف می باشد.

پارچه تترون در پنج عرض که هر کدام مناسب الگوی دوختی می باشد تهیه و تکمیل خواهد شد.

پارچه ترگال ساده مورد مصرف یونیفرم و لباس کار

کالیته این پارچه به همراه نمونه مشابه خود پارچه کجراه بیش از صد رنگ را شامل می شود که هر مجموعه ای می تواند با توجه به سلایق و معیارهای ذکر شده رنگ مورد نظر خود را از این پارچه ارزان انتخاب کند.

پارچه ترگال ساده با وزن تقریبی دویست و چهل گرم و عرض صد و پنجاه سانتی متر بسیار مناسب و مقرون به صرفه برای لباس فرم مدارس و مهد کودک ها، یونیفرم اداری، لباس پرسنلی شرکت ها، رستوران ها و فروشگاه های بزرگ و کوچک است.

در قیمت گذاری پارچه های ترگال و کجراه، رنگ پارچه به علت نرخ مواد اولیه رنگرزی یکی از ملاک های مهم است بدین صورت که رنگ های روشن و متوسط قیمتی ارزان تر نسبت به رنگ های سیر دارند.

سوالات متداول

  • پارچه لباس کار و کجراه هفتاد سی
  • پارچه تترون برای لباس کار
  • پارچه های پیراهنی
  • پارچه ترگال ساده
  • پارچه های تریکو

در این مطلب از تولیدی لباس فرم بافتینه سعی کردیم تا شما را با پارچه های مورد مصرفی یونیفرم و لباس کار در این مقاله آشنا کنیم تا در انتخاب خود دچار شک نشوید. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با تولیدی لباس فرم بافتینه همراه باشید، همچنین جهت سفارش انواع یونیفرم های کار با کیفیت کافی است با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل کرده و با کارشناسان ما در ارتباط باشید. تولیدی لباس فرم بافتینه بهترین ها را برای شما می خواهد.

Back to list

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − ده =