مقالات

پنج اشتباه رایج هنگام شستشوی لباس کار با دست

پنج اشتباه رایج هنگام شستشوی لباس کار با دست

آویزان کردن لباس کار برای خشک شدن

بهتر است لباس ها را در سطح صافی پهن کنید تا به راحتی خشک شوند.

برای اطمینان از این که لباس های ظریف، به خصوص کشباف و بافتنی خشک شوند نیازی به آویزان کردن آن ها نیست.

قرار دادن لباس کار در لگن خالی از آب

درست مثل زمانی که خودتان می خواهید حمام کنید و به وان خالی از آب وارد نمی شوید، در هنگام شستشوی لباس ها با دست بهتر است لگن یا سینک را پر از آب کنید. سپس لباس را در آب بیندازید.

ابتدا سینک و یا لگن خود را با آب ولرم یا سرد پر کنید (مطابق برچسب شستشوی لباس کار) سپس ماده شوینده پودر یا مایع شستشو را در آب خوب حل کنید و بعد لباس ها را در آن غوطه ور کنید.

فشار آب روی پارچه و همچنین ریختن مواد شوینده در آب به بافت پارچه آسیب وارد می کند.

پنج اشتباه رایج هنگام شستشوی لباس کار با دستشستشوی لکه های لباس کار

بهتر است ابتدا لکه های لباس را شناسایی کنید و با مایع شوینده نقاط را آغشته کنید و با انگشت به آرامی شستشو دهید.

چنگ زدن پارچه به خصوص قسمت هایی که لکه دارد به بافت پارچه آسیب می رساند.

روش صحیح شستشو لباس کار این است که با یک دستمال توالت مقدار باقی‌ مانده‌ی چربی یا روغن را از روی لباس‌ تان بردارید. پیش از رفتن به مرحله‌ی بعد سعی کنید تا جایی که می‌ توانید، روغن را از روی لباس‌ تان تمیز کنید.

لکه روغن را به‌ آرامی با پودر بچه بپوشانید. اگر پودر بچه ندارید، می‌ توانید همین کار را با نمک یا نشاسته ذرت انجام بدهید.

با یک دستمال توالت یا یک قاشق، پودر بچه را از روی لکه بردارید. این کار را با دقت انجام بدهید و مراقب باشید پودر روی سایر نقاط لباس‌ تان نریزد.

کمی مایع ظرفشویی و آب را بر روی لکه بریزید و با انگشت آن را بمالید. پس از این که آب و مایع کف کردند، یک مسواک کهنه را با حرکات دایره‌‌ وار، بر روی لکه بکشید.

لکه را از هر دو طرف داخل و خارج لباس پاک کنید. لباس را به‌ تنهایی با پودر یا مایع لباسشویی بشویید. دستورالعمل‌ های مربوط به شست‌ و شوی هر لباس را که بر روی برچسب آن نوشته شده است، رعایت کنید.

چلاندن لباس کار

یک راه بهتر برای حذف رطوبت اضافی این است که است که به دقت و با هر دو دست لباس را از لگن آب بدون فشار دادن خارج کرده و به آرامی فشار دهید.

سپس، آن را بر روی حوله کاملا مسطح پهن کنید. حوله را رول کنید تا آب لباس را بگیرد.

چلاندن و محکم فشردن لباس های مرطوب، آسیب زیادی به پارچه های ظریف وارد می کند.

استفاده از فشار آب برای آبکشی لباس کار

لباس ها را در سینک یا لگن پر از آب تمیز غوطه ور کنید. اگر از آب پاش مخصوص سر شیر آب استفاده کنید فشار آب کمتری روی پارچه ها وارد می شود.

گرفتن لباس ها زیر فشار آب ممکن است باعث کشیده شدن بافت پارچه به خصوص لباس های ظریف و بافتنی شود. پس بهتر است به همان روش شستشو لباس ها را آب کشی کنید.

برای سفارش انواع لباس کار با انواع سایز مورد نظر خود می توانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید تا بهترین راهنمایی را به شما بدهیم و در کوتاه ترین زمان ممکن لباس های کار خود را در بالاترین کیفیت تحویل بگیرید.

Back to list

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 3 =