مقالات

کاپشن زمستانه چیست؟

کاپشن زمستانه چیست؟

کاپشن زمستانه ورزشی

کاپشن ها به طور کلی به دو دسته ورزشی و روزمره تقسیم می شوند، کاپشن های ورزشی که شامل کوهنوردی، طبیعت گردی و اسکی است معمولا به منظور مشخص بودن فرد در محیط یکدست و محیط سفید پوش شده از برف در رنگ های نارنجی، آبی، سبز فسفری، قرمز و … تولید و به بازار عرضه می شوند، همچنین طراحی کاپشن های ورزشی به نوعی است که جلوی دست و پای فرد را نمی گیرد و مانع تحرک فرد نمی شود.

کاپشن های روزمره

برخلاف کاپشن های ورزشی، کاپشن های روزمره برای استفاده عادی و روزانه طراحی شده است و ساختار و شمایل ساده تری دارند بنابراین گزینه مناسبی برای انجام فعالیت های ورزشی نیستند چرا که به دلیل ساختارشان دامنه حرکت ورزشکار را محدود کرده و راحتی او را مختل می کند.

تمرکز تولیدی لباس فرم بافتینه این است کاپشن های روزمره بیشتر بر سه مورد زیبایی، گرما و طراحی آن است.

کاپشن زمستانه چیست؟

کاپشن

در تعریفی ساده، کاپشن نوعی کُت زمستانی است که معمولا کلاه دارد و برای گرم نگه‌داشتن بالاتنه و سر استفاده می‌شود.

این نوع پوشش در گذشته بیشتر از جنس چرم بود و امروزه از الیاف مصنوعی مانند پلی‌استر و نایلون هم تولید می‌شود.

جیب های کاپشن زمستانه

وجود جیب های درونی و بیرونی متعدد از دیگر ویژگی های کاپشن های ورزشی است تا افراد بتوانند اقلام مورد نیاز همراه خود را در آن جای کنند.

همچنین عایق داخلی کاپشن های ورزشی بر مزیت و گرانی آن افزوده است چرا که الیاف مصنوعی از پَر پرندگانی مانند غاز و اردک در تولید آن به کار گرفته شده است تا از نفوذ سرما و خروج گرما به بدن افراد جلوگیری کند.

کاپشن زمستانه

یکی از دلایل اینکه عده ای از فصل پاییز و زمستان گریزانند سرمای سخت و طاقت فرسای این فصول است که آن هم به راحتی قابل حل است و به جای اینکه به اشتباه سراغ پوشیدن انواع گوناگونی از لباس بروید بهتر است یک کاپشن راحت و گرم را برای آشتی با فصول سرد سال انتخاب کنید.

گرچه پاییز و زمستان به معنای سرد شدن هوا، بارش باران و برف و کوتاه شدن روزهاست اما روزهای این فصل هم لذت خاص خود را دارد که توصیه می شود برای بهره مندی از آن سراغ پوشاک مناسب همین فصل بروید.

برای خرید انواع کاپشن زمستانه با بهترین کیفیت ها میتوانید با مشاوران ما در تولیدی لباس فرم بافتینه در تماس باشید، ما خواستار بهترین ها برای شما عزیزان هستیم.

Back to list

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =