مقالات

انواع لباس های محافظ

انواع لباس های محافظ

لباس های دیگ بخار

انواع مختلفی از لباس های کار دیگ بخار و روپوش با طراحی مناسب برای هر کار موجود است. مطمئن شوید که مواد تنفس‌ پذیر، با دوام و سبک وزن را انتخاب کنید.

کت و شلوار دیگ بخار تقریباً محافظت کامل را ایجاد می کند. ایده آل برای مشاغل کثیف است. از مزیت کت و شلوار دیگ بخار این است که می توان آن را بر روی لباس های دیگر شما پوشید.

اگر مرتبا آن ها را می پوشید و در می آورید، لباس دیگ بخاری را انتخاب کنید که به شما امکان می‌ دهد بدون نیاز به درآوردن کفش‌ هایتان، آن‌ ها را بپوشید. در نهایت، هنگام انتخاب، حتماً به تغییر دما و فصول فکر کنید.

لباس های محافظ

لباس کار باید راحت باشد و حرکات شما را مختل نکند و نوع حفاظت مناسبی را ارائه دهد.

اگر در یک کارگاه، داخل خانه یا هر جای دیگری کار می کنید که نیازی به برجسته شدن یا دیده شدن از دور ندارید ، نیازی به تجهیزات فلورسنت نخواهید داشت. اما شما به لباسی نیاز دارید که با نوع وظایفی که انجام می دهید مناسب باشد.

جلیقه ایمنی

جلیقه ایمنی نباید خیلی بزرگ باشد و همچنین نباید حرکاتی مانند بلند کردن بازوها را محدود کند.

بسیاری از قوانین مشابه در مورد شلوار محافظ در اینجا نیز اعمال می شود! هدف جلیقه ایمنی محافظت از تنه و بازوهای شما در برابر کثیفی، بریدگی، زباله های پرنده و غیره است.

اگر عمدتاً در داخل محیط کار می کنید، جلیقه یا ژاکت ایمنی از مواد ضخیم نخرید زیرا به سرعت بیش از حد گرم می شوید! به جای آن یک ماده قابل تنفس انتخاب کنید.

برقکارها باید مراقب زیپ ها، پوپرها و سایر لوازم فلزی باشند! درست مانند شلوارهای ایمنی، می توان جلیقه های مقاوم در برابر برش را پیدا کرد.

انواع لباس های محافظشلوارهای محافظ

در حالت ایده‌ آل، باید به دنبال شلوار یا تن‌ پوش‌ هایی باشید که از مواد مقاوم (مانند ترکیب پلی‌ استر/ پنبه) با چندین جیب برای نگه‌ داشتن وسایلی مانند ابزار دستی کوچک یا یک متر نواری ساخته شده‌ اند باشید.

شلوار کار محافظ را می توان برای طیف وسیعی از کارها برای محافظت از پاهای شما در برابر کثیفی، بریدگی، ضربه های خفیف یا سوختگی استفاده کرد.

حتما شلوار جادار بپوشید که حرکات شما را محدود نمی کند. شلوار با زانوبند نیز برای هر کسی که اغلب روی زانو کار می کند بسیار مفید است.

برای کارهای خاص تر مانند جوشکاری یا نجاری ، می توانید شلوارهای مخصوص ضد شعله یا ضد بریدگی پیدا کنید.

پیش بند محافظ

پیش بندهای محافظ باید متناسب با وظایفی که معمولاً انجام می دهید انتخاب شوند. به عنوان مثال، آن ها می توانند به گونه ای طراحی شوند که از شما در برابر مواد شیمیایی، سوختگی یا پاشش مواد محافظت کنند.

پیش بند محافظ که علاوه بر انواع دیگر لباس های محافظ استفاده می شود ، برای افزودن یک لایه حفاظتی اضافی طراحی شده اند.

برای اطمینان از محافظت کافی، مطمئن شوید که پیش بند به اندازه کافی بزرگ است. بهترین پیش بندهای کار عموماً از پنبه ساخته می شوند که یک ماده مقاوم و قابل شستشو است.

بهتر است به دنبال پیش بندهایی باشید که بتوان آن را دور گردن و دور کمر تنظیم کرد. اگر با هر محصول خطرناکی سر و کار دارید، استفاده از محافظ تنفسی را فراموش نکنید.

یک پیش بند با جیب های زیاد انتخاب کنید زیرا دسترسی به لباس های شما در زیر آن دشوار خواهد بود! دکمه ها عموماً بهتر از زیپ در پیش بند کار، کار می کنند و در صورت امکان، پیش بند را بدون هیچ قطعه فلزی انتخاب کنید  به خصوص اگر با برق کار می کنید!

یک پیش بند کار، یا پیش بند آزمایشگاهی، باید نیم تنه و همچنین ران شما را بپوشاند.

سوالات متداول

  • انواع لباس های محافظ کدامند؟
  • جلیقه ایمنی چیست؟
  • پیش بند محافظ چیست؟
  • لباس های محافظ چیست؟
  • شلوارهای محافظ چیست؟
  • لباس های دیگ بخار چیست؟

تولیدی لباس فرم بافتینه بهترین ها را برای شما عزیزان می خواهد، برای خرید انواع لباس کارهای با کیفیت کافی است با ما در تولیدی لباس فرم بافتینه همراه باشید، جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل کرده و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

Back to list

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =