مقالات

انواع لباس کار برای مشاغل مختلف

انواع لباس کار برای مشاغل مختلف

پیراهن برای کار

این پیراهن کار شبیه به پیراهن آستین بلند است رایج ترین ماده انتخابی پنبه است که به دلیل هدایت گرما، صافی، دوام و تهویه شناخته شده است، الیاف و ابریشم دست ساز موادی هستند که معمولاً نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

پیراهن کار رایج ترین لباس کار برای کسانی است که یک خط مشی لباس غیر رسمی دارند، برای مردان، رایج‌ ترین آن ‌ها، پیراهن ‌های یقه‌ دار هستند که تعادل کاملی بین راحتی و رسمی ایجاد می‌ کنند.

لباس کار کاور دار

در طول سال ها، روپوش های کار تکامل یافته اند و به یک عنصر اصلی برای پوشیدن ایمنی در شرایط کاری مختلف تبدیل شده اند، آن ها با فناوری های مختلف برای بهبود قابلیت ارتقاء ایمنی کارگران ترکیب شده اند حتی بسیاری از آن ها به گونه ای طراحی شده اند که در برابر آتش مقاوم باشند.

به طور معمول، روپوش ها به عنوان یک کت و شلوار یک تکه با هدف جلوگیری از آلودگی و ریختن روی بدن استفاده می شود.

لباس کار ضد حریق

هنگامی که به دنبال لباس ضد حریق هستید، مهم است که نگاهی به عملکرد و مشخصات فنی لباس کار بیندازید.

آتش سوزی یکی از خطراتی است که در محیط کار رایج اتفاق می افتد، به منظور کاهش چنین خطری، تهیه لباس کار ضد حریق بسیار مهم است.

انواع لباس کار برای مشاغل مختلفلباس کار ساخته شده از پشم

به طور سنتی از پشم گوسفند برای لباس های بیرون از خانه استفاده می شود زیرا توانایی آن در مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی سخت است، برای این نوع لباس کار از پشم گوسفند و الیاف مصنوعی استفاده می شود.

پشم گوسفندان انتخابی عالی برای یونیفرم های کار است زیرا دوستدار محیط زیست هستند.

همچنین در مورد انعطاف پذیری قابل توجه است زیرا بسته به نیاز افراد یا استفاده کننده در طرح ها و رنگ های مختلف موجود است.

لباس کار شب نما

همانطور که از نام آن پیداست، برای بهبود دید ساخته شده است، آن ها اغلب به شکل تی شرت، ژاکت، کت و حتی کلاه در دسترس هستند.

این یک لباس ایمنی ضروری برای افرادی است که در محیط های تاریک یا در شب کار می کنند، به عنوان مثال، اگر ساخت و ساز در کنار جاده وجود داشته باشد، کارگران باید جلیقه های چشمی بپوشند، که دیدن آن ها را حتی از دور آسان می کند.

برای خرید انواع لباس کار با کیفیت با تولیدی لباس فرم بافتینه همراه باشید، ما بهترین ها را برای شما می خواهیم. بزرگ ترین هدف تولیدی لباس فرم بافتینه کسب رضایت شما مشتریان عزیز است.

Back to list

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − پنج =