مقالات

خرید انواع متنوع لباس کار برای مشاغل مختلف

خرید انواع متنوع لباس کار برای مشاغل مختلف

لباس کار برای آب و هوای مرطوب

اگر لباس هایی بپوشید که به راحتی خیس شوند، آسایش شما نیز بهم می ریزد و از این رو، این امر تأثیر منفی اجتناب ناپذیری بر بهره وری شما خواهد داشت.

اگر در خارج از منزل کار می کنید، انتخاب لباس کار مناسب برای تامین محافظت مورد نیاز شما در برابر آب و هوای مرطوب حیاتی خواهد بود.

لباس کار برای دفاتر

گزینه های شغلی شامل لباس های فرم ایده آل برای دفاتر است، این پیراهن ها غیررسمی هستند، اما همچنان حرفه ای هستند.

مدل‌ ها عبارتند از پیراهن‌ های دکمه‌ دار و آستین ‌کوتاه و بلند، پیراهن‌ های جین و پیراهن ‌های پارچه ای، هر یک از این سبک ها می توانند برچسب های سفارشی به پیراهن ها اضافه کنند، این نوع از استایل یکنواخت به اندازه کافی راحت و حرفه ای برای پوشیدن در جلسات خارج از دفتر است.

لباس کار آشپزی

سرآشپز ها می توانند لباس های رسمی سرآشپز بپوشند، یا می توانند یک روکش قصابی یا دکمه ساده را انتخاب کنند.

لباس های فرم رستوران منحصر به فرد هستند، زیرا گزینه های زیادی وجود دارد که یک شرکت می تواند از بین آن ها انتخاب کند.

خرید انواع متنوع لباس کار برای مشاغل مختلفلباس کار صنعتی

برخی از یونیفرم های صنعتی شامل فناوری پیشرفته است، این پارچه ای است که راحتی و دوام را در مدت زمان طولانی و شستشو های زیاد ارائه می دهد.

لباس های فرم صنعتی معمولاً از پیراهن های کار آستین کوتاه و بلند و شلوارهای بلند تشکیل شده است. پیراهن ها از مواد محکم بافته شده ساخته شده اند که بادوام و در عین حال راحت هستند، نوع صنایع ایده آل برای این یونیفرم ها شامل کارهای ساختمانی و کارخانه ها می باشد.

لباس کار برای تعمیرات خودرو

تکنسین‌ های خودرو به پیراهن‌ هایی بادوام نیاز دارند که موقعیت‌ های سخت آن ها را حفظ کند، اکثر استایل ها دکمه دار یا درای زیپ یکسره هستند و شامل آستین های کوتاه و بلند می شوند.

مدل های دیگر موجود عبارتند از ژاکت و کت، همه سبک ها به اندازه کافی بادوام هستند تا لکه های روغن و مایع سوزاننده را کنترل کنند.

علاوه بر عرضه پیراهن‌ های تکنسین سفارشی و عمومی، می ‌توانید پیراهن‌ هایی را برای کارمندان تمام تولید کنندگان بزرگ خودرو پیدا کنید.

بهترین ها در تولیدی لباس فرم بافتینه وجود دارد، زیرا ما بهترین ها را برای شما می خواهیم، برای سفارش هرگونه لباس کار با تولیدی لباس فرم بافتینه همراه باشید. جهت اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

Back to list

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + پانزده =