مقالات

خرید و سفارش انواع لباس کار با کیفیت

خرید و سفارش انواع لباس کار با کیفیت

کاپشن شلوار شبرنگ دار، لباس کار ادارۀ برق

این لباس های کار دارای شبرنگ هستند و در شب برق کاران عزیز به راحتی می توانند کار کنند.

سال هاست که لباس کار شبرنگ دار به علت پنبه ای بودن و مقاومت در برابر الکتریسیته ساکن به همراه شبرنگ به عنوان لباس کار کارکنان محترم ادارۀ برق مورد استفاده قرار می گیرد.

نحوۀ نگهداری از لباس کار

در صورت شستشوی لباس کار با آب داغ، امکان بی ثباتی رنگ پارچه وجود خواهد داشت.

با توجه به پنبه ای بودن جنس لباس کار، این نوع لباس کار نباید با آب داغ شستشو شود.

خرید لباس کار

در صورت داشتن هرگونه سوال و یا نیاز به مشاوره در زمینۀ خرید لباس کار، کارشناسان تولیدی لباس فرم با افتخار آمادۀ پاسخگویی به شما مشتریان گرامی می باشند.

انواع مدل لباس کار، با کیفیت بالای دوخت و پارچه در تولیدی لباس فرم بافتینه جهت ارائه به شما مشتریان گرامی با درج کامل اطلاعات به نمایش در آمده است.

خرید و سفارش انواع لباس کار با کیفیتسفارش دوخت لباس کار، لباس کار سفارشی

جهت سفارش انواع لباس کار با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل کرده تا مشاوران ما پاسخگوی شما عزیزان باشند.

تولیدی لباس فرم بافتینه به پشتوانۀ بیش از سال ها تجربه و فعالیت در زمینه‌ی‌ تولید لباس کار آماده‌ی‌ پذیرش انواع سفارش دوخت لباس کار از جمله مدل های خاص لباس کار می باشد.

چاپ و گلدوزی روی لباس کار

برای چاپ لوگو روی لباس کار خود با تولیدی لباس فرم بافتینه همراه باشید و سفارش انواع مدل لوگو را با کارشناسان ما در میان بگذارید.

لباس کار از جمله لباس هایی است که با درج لوگو و نام محصول شما مشتری عزیز بر روی آن به روش گلدوزی و یا چاپ به لباس کاری خاص و یک لباس کار شیک تر تبدیل شده و می تواند سبب افزایش نظم پرسنلی در کارخانه شود و یا به عنوان لباس کار تبلیغاتی مورد استفاده قرار گیرد.

لباس کار انتخابی شما نمایش دهنده طرز فکر سازمانی و برند شماست. با انتخاب صحیح یک لباس کار مناسب و زیبا می توانید به بخش مهمی از اهداف سازمانی‌ تان نیز دست یابید.

Back to list

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 1 =