مقالات

انواع لباس کار

انواع لباس کار

قیمت لباس کار

پارچه ارزان کیفیت لباس کار را پایین می آورند، هر چه پارچه مرغوب تر و با کیفیت تر باشد لباس کار مقاوم تر و با کیفیت تر است و قیمت لباس کار بیشتر است.

به دلیل استفاده از پارچه های با کیفیت بالا و واردات در حجم بالای پارچه از، قیمت تمام شده‌ی مواد اولیه‌ی لباس کار پایین تر بوده و به همین ترتیب قیمت ارزان پارچه تاثیر مستقیمی بر روی قیمت تولید شده دارد.

نکات مهم در سفارش دوزی لباس کار

  • ابزاری که کارگر با آن کار میکند
  • سنجش آلاینده های محیطی
  • جنس پارچه
  • شرایط و محیط کار
  • مقدار آلودگی لباس در مجاورت با مواد
  • شرایط جوی و فصل

لباس کار خلبانی

لباس کار یکسره یا لباس کار خلبانی دارای یک جیب بزرگ در قسمت سینه بوده و در برخی مواقع بر روی شلوار نیز دو جیب تعبیه شده و در قسمت آرنج نیز جای خودکار داشته و در صنایعی مانند هوانوردی و اورهال صنایع هوایی، تعمیرگاه های شخصی و شرکتی، راهسازی و معادن، صنایع مربوط به استهصال فلزات، خودروسازی و صنایع پتروشیمی مورد استفاده ی زیادی دارد.

لباس کار خلبانی از دسته لباس کارهای یکسره است که در طراحی و دوخت آن سعی بر این بوده که راحتی، زیبایی و کاربری لباس را فراهم آورند.

جنس این لباس اکثرا از انواع ویسکوز و پلی استر بوده و دوخت آن برای استحکام بیشتر دو سوزنه می باشد.

انواع لباس کارلباس کار مهندسی تابستانی

لباس کار مهندسی تابستانی یکی از انواع لباس کار است، این نوع اصولا از جنس کتان یا کناف تولید میشود، این الیاف برای تابستان بهترین انتخاب است.

خنک نگه داشتن بدن و تبادل گرمایی بالا از خصیصه های لباس کار مهندسی تابستانی است.

لباس کار یکسره

لباس کار یکسره دارای دو جیب بر روی سینه و دو جیب بر روی شلوار بوده و دارای کمر کشی می باشد که این کمر کشی باعث میشود.

لباس کار یکسره را می توان برای استفاده در بخش های معادن، کشاورزی، صنایع هوایی، نفت و گاز، صنایع پتروشیمی، خودروسازی و غیره مورد استفاده قرار داد.

برخی از تولیدات به صورت لباس کار یکسره ارائه میگردند، لباس کار یکسره برای مشاغل مختلف قابل استفاده می باشد.

جهت تهیه انواع لباس کار به صورت عمده با قیمت مناسب می‌توانید با کارشناسان بخش فروش تماس حاصل نمایید و از تخفیف‌های خاص ما در این زمینه برخوردار شوید. بزرگ ترین هدف تولیدی لباس فرم بافتینه کسب رضایت شما مشتریان عزیز است.

Back to list

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 17 =