مقالات

لباس کار مهندسی شیک

لباس کار مهندسی شیک

لباس کار شیک

لباس کار شیک را از جنبه های مختلفی می توان دسته بندی کرد، اگر فردی به رنگ، نوع جنس، اندازه، تناسب اندام لباس با بدن کارگر، هماهنگی رنگی، رنگ لباس با لباس های دیگر، ست بودن با شلوار کار، کفش ایمنی و کلاه ایمنی توجه داشته باشد، قطعا انتخاب آن از استایل خوبی برخوردار خواهد بود.

آیا به این فکر کرده اید که لباس کار شیک به چه نوع لباسی گفته میشود و چه عواملی باعث میشود که یک لباس کار شیک بوده و استایل مناسبی داشته باشد؟

الیاف لباس کار

الیاف مورد استفاده در لباس کار در تعیین میزان ایمنی ایجاد شده توسط آن دخیل است، فردی که در کنار کوزه‌ی مواد مذاب کار میکند باید لباسی به فراخور دما و شرایط محیطی بر تن کند تا ایمنی خود را در مقابل این صدمات بالاتر ببرد.
برای مثال البسه‌ای که با الیاف نسوز تولید میشوند با استفاده از پارچه های مخصوص تولید میشوند، پارچه نسوز، پارچه‌ای است که از الیاف فایبرگلاس، آرامید یا کولار، گرافیت، فایبر سرامیک و … ساخته می شود، و با توجه به الیافی که در این پارچه‌ها به کار رفته است دارای مقاومت حرراتی و کاربردهای متعدد و مختلفی است.

لباس کار تبلیغاتی

ارائه انواع لباس کار تبلیغاتی در انواع سایزها و رنگ‌های مختلف به همراه مدل‌های جدیدی در تولیدی لباس فرم بافتینه موجود است، لباس کار تبلیغاتی روش نوینی است در زمینه ارائه و معرفی محصولات خود به مشتریان، چرا که لباس کار تبلیغاتی در محل‌هایی که شما مد نظر دارید مورد استفاده قرار میگیرد، مثلا ارائه لباس کار تبلیغاتی برای برخی از تعمیرکاران می تواند برای فروش و معرفی کالا و خدمات شما مفید باشد، همچنین مشتریان با خواندن و دیدن برند شما بر روی لباس کار ترغیب میشوند در مورد برند شما اطلاعات زیادی کسب کنند و غالبا این کار باعث رد و بدل شدن پرسش بین بیننده و کسی که لباس کار تبلیغاتی را بر تن دارد میگردد.

لباس کار مهندسی شیکلباس کار

لباس کار یک نوع لباس برای محافظت از بدن افراد در مشاغل مختلف می باشد، همچنین لباس کار باعث یک رنگی و یک دستی افراد یک مجموعه می شود.

انواع لباس کار در تولیدی لباس فرم بافتینه موجود است که به صورت دو تکه، کاپشن شلوار و… دوخته میشود.

کیفیت بالای لباس کارهای تولیدی لباس فرم بافتینه باعث استقبال عمومی در استفاده از آن در کارگاه‌ها و کارخانجات شده است.

طراحی لباس کار حرفه‌ای

اکثر طرح های موجود در این مورد چندین مولفه را مد نظر قرار داده اند، از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تناسب در نوع ترکیب بندی رنگ‌ها
  • شخصیت کارگر
  • شناسایی ترکیب رنگ‌ها برای زیباتر شدن لباس و ساختار آن
  • جنس و الیاف مورد استفاده
  • راحتی
  • ظاهر آراسته و هماهنگ با محیط

در طراحی نکات زیادی مد نظر گرفته میشود برای مثال لباسی که برای محیط های سرد و کوهستانی تهیه میگردد با لباسی که برای نقاط گرم و خشک طراحی میگردد بسیار متفاوت است، این تفاوت ها از نوع طراحی گرفته تا جنس الیاف و وزن آن تاثیر گذار است.

استفاده از انواع پارچه های مرغوب و با کیفیت، راحت و با دوام بالا که از قابلیت شستشوی مداوم برخوردار باشد همواره در دستور کار تولیدی لباس فرم بافتینه قرار داشته است. برای اطلاات بیشتر با ما همراه باشید.

Back to list

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − سه =